Dilasso Geplaatst: 14 november 2007 Geplaatst: 14 november 2007 Bestaat er ook een Nederlandstalige versie van Gemini voor de Dreambox 7000s? Dreambox DM800HD SE met Open Pli en Wavefield T55 schotel voor Hotbird, Astra 1, Astra 2 en Astra 3.Ik heb altijd nog een stukje maand aan het einde van mijn geld(Auteur onbekend)---------------------------------------------------------
Fredo Geplaatst: 14 november 2007 Geplaatst: 14 november 2007 zet hem er op installeer alles dan met de blauwe knop een extra taal installeren en je kunt hem omzetten naar de taal die jij wilt Groeten Fred. AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.
Dilasso Geplaatst: 14 november 2007 Auteur Geplaatst: 14 november 2007 Citaat: zet hem er op installeer alles dan met de blauwe knop een extra taal installeren en je kunt hem omzetten naar de taal die jij wilt Nog wat meer info a.u.b. ik vind geen taal keuze onder de blauweknop. Dreambox DM800HD SE met Open Pli en Wavefield T55 schotel voor Hotbird, Astra 1, Astra 2 en Astra 3.Ik heb altijd nog een stukje maand aan het einde van mijn geld(Auteur onbekend)---------------------------------------------------------
albertmol Geplaatst: 14 november 2007 Geplaatst: 14 november 2007 Citaat: Citaat: zet hem er op installeer alles dan met de blauwe knop een extra taal installeren en je kunt hem omzetten naar de taal die jij wilt Nog wat meer info a.u.b. ik vind geen taal keuze onder de blauweknop. Blauwe knop -> addons -> download(Gemini) -> Locale -> Dutch Suc6! DM8000SSSC | Popcorn Hour C-200 | Synology DS1512+ | Visiosat BigSat: 28-23-19-13-9-5-1w-5w | Panasonic TH-46PZ85 Control4 Home Automation
Dilasso Geplaatst: 14 november 2007 Auteur Geplaatst: 14 november 2007 Bedankt Albert, hier heb ik wat aan, gevonden dus. Groeten, Dilasso. Dreambox DM800HD SE met Open Pli en Wavefield T55 schotel voor Hotbird, Astra 1, Astra 2 en Astra 3.Ik heb altijd nog een stukje maand aan het einde van mijn geld(Auteur onbekend)---------------------------------------------------------
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen