Ga naar inhoud

DM500T met antennespannings probleem

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb sinds kort een DM500T. En hier heb ik de laatste Pli image op gegooid. So far so good. Maar om de zenders op te sporen moet er 5Volt op de antenne uitgang staan, en die is dus niet aanwezig...(ook al staat hij wel aan, volgens het menu). Hebben meer mensen hier problemen mee? Ook diegene die een 600 of een 7025 hebben met een "T" tuner, willen jullie eens kijken of dat bij jullie goed werkt? M.a.w. Hoe krijg ik die 5volt op de antenne?

DM7020HD, DM500HD, ziggo, sat13/19,2/23,5/28,2

Geplaatst:

Zelf gebruik ik een actieve breedband antenne op mijn D500T maar kan wel schakelen spanning aan of uit dit werkt ook ik gebruik gemini als image.

Richard

Geplaatst:
Citaat:
Ik heb sinds kort een DM500T. En hier heb ik de laatste Pli image op gegooid. So far so good. Maar om de zenders op te sporen moet er 5Volt op de antenne uitgang staan, en die is dus niet aanwezig...(ook al staat hij wel aan, volgens het menu). Hebben meer mensen hier problemen mee? Ook diegene die een 600 of een 7025 hebben met een "T" tuner, willen jullie eens kijken of dat bij jullie goed werkt? M.a.w. Hoe krijg ik die 5volt op de antenne?

Hoezo denk je dat er geen 5 volt op je antenne staat?
Geplaatst:
Citaat:
Omdat het LED lampje ook niet aangaat op de actieve antenne.

O vandaar, heb je de antenne op een andere ontvanger getest? en hoe is je ontvangst?
En eventueel ander image testen, maar lijkt me onwaarschijnlijk.
Geplaatst:

Op m'n andere ontvangers is er geen probleem.

Ook niet als ik gebruik maak van een powerinserter.

Maar de ontvanger zelf geeft geen 5 volt af....

Geplaatst:

Verder niemand een idee hoe ik wel 5 volt op de antenne ingang kan krijgen? Of zou de DM500 gewoon defect zijn?

Geplaatst:

Ik had hetzelfde probleem met een 600? PLi of origineel maakt niets uit. Er komt geen 5 volt uit. Met aktieve richtantenne geen probleem.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen