rai Geplaatst: 19 november 2007 Geplaatst: 19 november 2007 Heb hier net een DM500 van iemand gekregen om wat te testen> aaleen staat hier PLI Garnet op. Als ik nu het settings menu in wil vraagt hij om een pincode. Heb nu heel wat dreamboxen en images meegemaakt, maar nog nooit gehad dat er om een pincode werd gevraagd. Hoe maak je dit onschadelijk als je deze code niet weet? Want flashen is ook niet echt mogelijk op deze manier.
Gast Geplaatst: 19 november 2007 Geplaatst: 19 november 2007 Heb je nog wel 't password? Zo ja, dan met telnet naar binnen, /var/tuxbox/config/enigma/config openen met vi, de setup key zoeken, en de waarde op allemaal nullen zetten. Er woont ook ergens een setupenable key, wellicht is het al genoeg als je deze reset. Na het saven van de config file de box herstarten met het reboot commando, zodat enigma je wijzigingen niet ongedaan maakt. Heb je het password niet meer, dan kun je (ff uit 't hoofd) infotools downloaden, daar zit een reset password optie in.
rai Geplaatst: 21 november 2007 Auteur Geplaatst: 21 november 2007 Ik heb maar gewoon via ftp de img file naar tmp gezonden en vervolgens met een paar telnet commandos een reload gegeven. Inmiddels kan ik weer overal bij. Bedankt voor het meedenken.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen