martjeB Geplaatst: 22 november 2007 Geplaatst: 22 november 2007 Ik gebruik al tijden dreamdvd. Een perfecte plugin! Soms kan ik geen titels kiezen, soms heb ik geen geluid maar er komt vast een moment waarop dat ook is opgelost.:thumb1: Ik heb echter hetvolgende probleeem ontdekt; Ik draaide altijd met Pingu skin. Gisteren koos ik echter MediaPLI, waarna het dreamdvd menu niet meer oproepbaar was. Ook de DVD hoofdstukselectie kleurde niet meer op. Ik moest dus blind kiezen. Vandaag weer terug naar Pingu, en het menu verschijnt weer en de hoofdstukken van de DVD zijn weer te kiezen. De conclusie is dus dat de skin grote invloed op het dvd menu kan hebben. De vraag is nu: Wat is de beste skin voor dreamDVD? want ook met Pingu heb ik soms problemen met het dvdmenu: -de selectie licht niet op -de selectie is versprongen t.o.v. de text NB: Soms helpt het om te wisselen van PAL naar NTSC Gtz. Martje B
Thomas2000 Geplaatst: 30 november 2007 Geplaatst: 30 november 2007 Hoe stel je een skin in in dreamdvd? Groeten Thomas Rule #1 Good computers don't go down. Rule #2 There is no such thing as a good computer.
martjeB Geplaatst: 1 december 2007 Auteur Geplaatst: 1 december 2007 Niet. In de image zelf stel ik 'm in. Gtz. Martje B
SoSa Geplaatst: 1 december 2007 Geplaatst: 1 december 2007 Had je de 32-bit versie van die skin geinstalleerd? Dan moet je de 8-bit versie even proberen, als het goed is werkt het dan wel zo als het hoort.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen