TheMystery Geplaatst: 23 november 2007 Geplaatst: 23 november 2007 Hallo ik heb een vraag over de code van de dreambox. heb deze al gezocht maar kan deze niet vinden. ik heb een jvc dvd speler met hdd hiermee kun je via een infra rood oog de satteliet ontvanger verzetten zodat hij van de goede zender opneemt. deze code zit tussen de 60 en 102. heb deze allemaal geprobeerd en hij zit er niet tussen mischien dat het infra rood oog niet goed hangt ofzo. weet iemand de code voor de dreambox (tussen 60 en 102) of gaat dit niet werken VU+ Duo, ET9200, XP1000, PLI
Gast Geplaatst: 23 november 2007 Geplaatst: 23 november 2007 Sja, als jij alle codes die volgens het boekje voor de dreambox zouden zijn al hebt geprobeerd, dan houd het toch op? Het zou ook zo kunnen zijn dat hij je dreambox gewoon niet kan bedienen... Waarom hang je niet gewoon een HDD in je dreambox eigenlijk? 1. Veel beter beeld 2. Veel meer gemak
TheMystery Geplaatst: 23 november 2007 Auteur Geplaatst: 23 november 2007 nou het is eigenlijk voor mijn ouders die snappen de dvd recorder namelijk en opnemen met de dream gaat alleen via de web interface met de 500+ vandaar dat ik vroeg of er iemand de code toevallig wist mischien dat ik het infra rood oog niet goed heb liggen voor mijn dream VU+ Duo, ET9200, XP1000, PLI
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen