Gast Geplaatst: 26 november 2007 Geplaatst: 26 november 2007 Ik heb een dreambox 7025+ met een 320 gb HDD, een dvb-c en dvb-s tuner met een Gemini image. Wanneer ik gebruik wil maken van timeshift werkt het niet. De melding timeshift is niet mogelijk verschijnt. Tevens het direct opnemen werkt niet. Er komt een melding geen HDD gevonden of schijf niet geformateerd. Dit is onzin omdat ik via internetradio optie wel gewoon op kan nemen. Heeft iemand een idee ??
stefmac Geplaatst: 26 november 2007 Geplaatst: 26 november 2007 ? Heb je de map movie op de hdd staan? Dreambox 500s-7025-8000hd
Haakneus Geplaatst: 26 november 2007 Geplaatst: 26 november 2007 heb je een "initialize" op je hd gedaan? dan pas wordt ie geformateerd, en wordt de movie directorie automatisch aangemaakt. Dan moet ie het doen! als je met telnet naar je box gaat, kan je met het mount commando kijken of de harddisk zichtbaar is voor je box. Bij mij geeft ie (naast een heleboel andere regels): /dev/ide/host0/bus0/target0/lun0/part1 on /media/hdd type ext3 (rw) groeten! VU+ Solo2. Tuner 1: Astra 23.5 Tuner 2: Astra 19.2+23,5+28,2+Hotbird
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen