tipje Geplaatst: 26 november 2007 Geplaatst: 26 november 2007 Kan geen update meer doen in de cccam 2.04 via firefox omdat die verwijst naar een ander ip adres. waar kan ik de verwijzing naar het ip adres veranderen
satfly Geplaatst: 26 november 2007 Geplaatst: 26 november 2007 Wat bedoel je precies met 'die verwijst naar een ander ip adres'? Wat tik je in firefox in? Letterlijk het woord 'ipadres'? Als je daar geen adres hebt staan maar een woord, dan moet je waarschijnlijk je hosts-file aanpassen. Keep firing, Assholes!
tipje Geplaatst: 26 november 2007 Auteur Geplaatst: 26 november 2007 Nee ik tik dit in http://192.???.1.64/index.php Dan zie ik staan welcome to cccam 2.04 en daar staat ip 68 achter en daarom kan ik geen update doen. kan ikdie 68 ergens veranderen in 64
JohnO Geplaatst: 26 november 2007 Geplaatst: 26 november 2007 waarom niet rechtstreeks met de gele knop en dat update via de verschillende auto updaters die je daar in hebt zitten? Of via de blauwe knop naar software enz enz? Groet, John 52,44 Noord 6,53 Oost Emmen Drenthe Nederland
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen