Ga naar inhoud

[600S] maximale uploadsnelheid niet hoger dan 15mbps, is dit normaal ?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik ben in het bezit van een DM600 met 120Gig 5400rpms hard disk; op dit moment haal ik een upload snelheid van mijn PC naar de DM600 van iets hoger dan 15mbps. Is dit normaal of kan ik dit tweaken? Heb tot slot een tweetal powerline adapters ingeplugd welke volgens bijgeleverde util probleemloos 65Mbps zouden moeten kunnen verwerken. Ik neem aan dat de DM niet tot die snelheid komt ivm gebruikte CPU... Weet iemand (uit ervaring) tot hoe hard je kunt uploaden naar een in mijn geval een DM600? Maar is ook leuk om te weten voor de 7000 series. Dit is naast het uploaden van data ook van belang voor het eventuele streamen...

Xtrend ET10000 met Quad Inverto Ultra

Geplaatst:

ik haal met mn 7020 maximaal 4MB/s dus dat is 32mbit, sneller gaat niet, dit komt idd door de processor, en de 600 heeft volgens mij de zelfde processor als de 7020.

Geplaatst:

thx voor response, dan zit ik met m'n krap 2Mb nog lang niet optimaal. Werkte het ding out of the box meteen zo snel, of moet je wat doen om het wat vlotter te laten verlopen? Helaas kan ik even niet mer directe kabel naar de DM toe checken maar ook via de powerline zou ik zo'n 4Mb moeten kunnen halen. Ik ga binnenkort eens vergelijken tussen direte kabel en powerline.

Xtrend ET10000 met Quad Inverto Ultra

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen