JBnl Geplaatst: 6 december 2007 Geplaatst: 6 december 2007 Ik heb een dm7020 met gemini 3.1 Als ik nu een film afspeel en dan overschakel naar tv en later weer terug naar film begint hij weer opnieuw. Dus hij onthoudt niet waar ik ben gebleven. Hoe kan ik dit instellen ? groeten,JBnl
Littlesat Geplaatst: 7 december 2007 Geplaatst: 7 december 2007 Dat kun je instellen door over te schakelen naar PLi. Als je bij PLi een opname op pauze zet en vervolgens zapt naar TV dan zet PLi een marker. Je gaat weer terug naar de opname en drukt op rechts (knop naast OK) en hij springt weer terug waar je de laatste keer op pauze hebt gedrukt. Zijn er geen markers meer in een opname dan speelt hij pas de volgende (of vorige afhankelijk van links rechts) opname af. Nog een handigheidje in PLi. Met de <> toetsen naast de 0 (nul) spring je eenvoudig over de reclames heen (minuut vooruit 15 sec terug). Bij Gemeni zit hier het marker steppen. Misschien eens het overwegen waard??? Zeker nu er komend weekend een PLi is aangekondigd??? Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen