Gast Geplaatst: 19 december 2007 Geplaatst: 19 december 2007 Citaat: Heb de juiste versie (0.82a) voor Gemini gedownload maar krijg hem niet goed lopend. Het geluid loopt namelijk totaal niet synchroon met het beeld en dat is dus niet erg fijn. Is dit een bekend probleem en hoe is dit eventueel te verhelpen? Hier hetzelfde probleem het werkt verders goed met gemini 4.10 en dreamdvd 0.82a gemini edition. de dreambox is trouwens gemount aan een pc. greetz Taz
TheMystery Geplaatst: 20 december 2007 Geplaatst: 20 december 2007 Bij mij werkt dreamdvd wel ik kan in de file mode gewoon iso's openen. alleen bij sommige dvds is de ondertiteling verkeer waar kan dit aan liggen? VU+ Duo, ET9200, XP1000, PLI
Gast Geplaatst: 21 december 2007 Geplaatst: 21 december 2007 Ik heb nu een hardeschijf (160 GB) in mijn dm7020 gezet en als ik de dvd's vanaf deze hardeschijf draai dan loopt het geluid en beeld wel synchroon en als ik het vanaf een netwerkschijf(thuisnetwerk) doe niet, dus ik denk dat die vertraging komt door het netwerk dat je thuis hebt. Mochten de experts hier anders overdenken dan hoor ik het graag. Greetz Taz
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen