Gast Geplaatst: 14 december 2007 Geplaatst: 14 december 2007 Hoi, Het lukt me niet met gemini en CCcam om opnames vast te leggen op de hdd,met alle andere img's wel. Wat ik wel zie is dat de dream de hdd wel als slave ziet,en de cf als master! Iemand een idee ?? Groeten Kamiel
Marcellomio Geplaatst: 14 december 2007 Geplaatst: 14 december 2007 Kamiel Da's gek. Ik heb ook gemini(2). Mijn hdd staat op CS. Met CCcam(204) heb ik geen problemen met opnemen, gebruik ik echter Gbox als cam, word er ook niets opgenomen... 2 Ex relaties: Topfield 4000pvr en Dreambox 7025+ Huidige vriendinnen: Vu+ duo en OpenPli
Teuniz Geplaatst: 14 december 2007 Geplaatst: 14 december 2007 Bij mij ook geen problemen met Gemini en CCcam. HDD staat ingesteld als master en ik heb geen CF-card. Ik moet er wel bij zeggen dat ik tot nu toe alleen van de kabel (Casema met smartcard) heb opgenomen. /********************************************/ /* Dreambox 7025+ DVB-S & DVB-C tuner */ /* Stab HH100 rotor */ /********************************************/
dolphs Geplaatst: 14 december 2007 Geplaatst: 14 december 2007 Himm ik weet eigenlijk niet, is 3.10 specifiek voor de dm7025+? Volgens mij is er voor de DM500+ ook een specifieke image en wijkt ze af van de DM500. Nah ik neem aan dat 3.10 gewoon werkt in de DM7025+... Was zo maar even een gedachte hoor ... geen paniek ... Xtrend ET10000 met Quad Inverto Ultra
Snowgasm Geplaatst: 14 december 2007 Geplaatst: 14 december 2007 Hier nog iemand die op een 7025+ met gemini 3.10 en CCcam werkt. Opnemen op mijn 250 gig IDE schijf levert geen problemen op. Welke foutmelding krijg je?
Gast Geplaatst: 14 december 2007 Geplaatst: 14 december 2007 Hoi heren, De foutmelding is eigenlijk dat als ik na weergave van de opgenomen film ga ik enkel End zie op het scherm. Opname met Gbox doet het dan wel zonder probleem. Ik heb nog es gekeken wat LT voor info geeft over de hdd,en daar staat ook hdd slave, cf master. Groeten Kamiel
Gast Geplaatst: 14 december 2007 Geplaatst: 14 december 2007 Zo,net nog es de hdd op CS gezet,en geen enkel verschil. De Hdd staat nu terug met de jumper op master. Heb ook nog es getest op een fta zender met zelfde neg resultaat! groeten kamiel
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen