martjeB Geplaatst: 16 december 2007 Geplaatst: 16 december 2007 Ik heb 2 dreamboxen, beiden DM7000s. Elke box heeft zijn eigen 4 ports switch, met hierachter astra 1,2,3 en hotbird. Nu heb ik dit weekend mij schotelopstelling iets gewijzigd en eindig ik met het volgende probleem; De box beneden wil geen 23,5 weergeven. De box boven wel. Wissel ik de LNB-DB kabel's van 23,5 onderling dan blijft boven het doen en beneden niet op 23,5. Wissel ik vervolgens de uitgaande kabel van de switches onderling (dus dreambox-switch) dan werkt de box boven nog steeds ok en beneden wil nog steeds niet. Ik heb voor de lnb settings al versie 1.1. ingesteld en zowel diseqc als uncommitted ingesteld en repeated ingesteld. -Zo is het signaal tenminste altijd goed- (Ook gewoon diseqc helpt niet) De ene switch is uncommitted en de andere is diseqc. Boven gaat dus met dezelfde settings en laatste PET123 lijst op beide switchen goed en beneden blijft 23,5 een probleem. A1,A2 en Hb zijn hier wel ok. Het gaat hier om een oudere box met amber display die het probleem geeft. Iemand een suggestie? Gtz. Martje B
Gast Geplaatst: 16 december 2007 Geplaatst: 16 december 2007 effe op de desbefreffende sat laten zoeken en dan werkt het weer en de configuratie in het menu effe opnieuw aangeven ik heb het hier ook welleens als ik veranderd ben van image dat het effe niet meer werkt.
martjeB Geplaatst: 16 december 2007 Auteur Geplaatst: 16 december 2007 Ik heb zojuist de box gerestart en het werkt opeens weer. Gtz. Martje B
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen