Ga naar inhoud

[600] na uittrekken stekker (na vastloper) alles weer origineel (interface)

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

1 mnd goed gedraaid op de pli final sinds gister een vastloper en stekkerje uitgetrokken 5min gew8.start pli op maar de complete interface is van een orignele dreambox ??? rara hoe kan dit geen enen zender werkt niet meer!!

Geplaatst:

dit vindt ik ook raar er zit toch geen backup versie toevallig in de nieuwe dreams ??

Geplaatst:

ik denk niet dat dat ruimte genoeg voor is.

lijkt mij een onverklaarbare factory reset, dan zijn al je instellingen (incl. skin) ook weg en heb je die, screwed stone was het geloof ik, skin weer terug.

merDe

deze ruimte is te huur
Geplaatst:

daarom juist ik vond het ook al vreemd daarom mijn opmerking dat er mischien door dream zelf een backup is ingebouwd waar bv alleen hun normaal bij kunnen komen om bv te reanimeren enz. ?

Geplaatst:

De standaard skin krijg je als de ingestelde skin niet gelezen kan worden (of brak is). Waarschijnlijk is door 't uittrekken van de stekker terwijl 't ding nog draaide, een en ander fout gegaan.

Geplaatst:
Citaat:
dus is het wel pli wat er dus nog op staat dan ?

Jep, alleen start-ie op met de originele skin. Een soort beveiliging als de skin stuk is. Ik neem aan dat dat hier 't geval is.
  • 3 weken later...
Geplaatst:

kon niet eerder antwoorden wegens een ban,ik heb hem opnieuw weer geflasht en werkt weer

en bedankt voor de antwoorden

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen