Gast Geplaatst: 18 december 2007 Geplaatst: 18 december 2007 1 mnd goed gedraaid op de pli final sinds gister een vastloper en stekkerje uitgetrokken 5min gew8.start pli op maar de complete interface is van een orignele dreambox ??? rara hoe kan dit geen enen zender werkt niet meer!!
Ome Merde Geplaatst: 18 december 2007 Geplaatst: 18 december 2007 dan denk ik dat ie een factory reset heeft uitgevoerd. dit zou volgens mij normaliter niet mogen gebeuren. of draai je een multiboot configuratie ? merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 18 december 2007 Geplaatst: 18 december 2007 dit vindt ik ook raar er zit toch geen backup versie toevallig in de nieuwe dreams ??
Ome Merde Geplaatst: 18 december 2007 Geplaatst: 18 december 2007 ik denk niet dat dat ruimte genoeg voor is. lijkt mij een onverklaarbare factory reset, dan zijn al je instellingen (incl. skin) ook weg en heb je die, screwed stone was het geloof ik, skin weer terug. merDe deze ruimte is te huur
Ome Merde Geplaatst: 18 december 2007 Geplaatst: 18 december 2007 oja, die heeft weer een andere standaard skin, dan wordt het wel heel vreemd ja .... moet multiboot zijn die is weggevallen als je het mij vraagt. merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 18 december 2007 Geplaatst: 18 december 2007 daarom juist ik vond het ook al vreemd daarom mijn opmerking dat er mischien door dream zelf een backup is ingebouwd waar bv alleen hun normaal bij kunnen komen om bv te reanimeren enz. ?
dAF2000 Geplaatst: 18 december 2007 Geplaatst: 18 december 2007 De standaard skin krijg je als de ingestelde skin niet gelezen kan worden (of brak is). Waarschijnlijk is door 't uittrekken van de stekker terwijl 't ding nog draaide, een en ander fout gegaan.
Gast Geplaatst: 18 december 2007 Geplaatst: 18 december 2007 dus is het wel pli wat er dus nog op staat dan ?
dAF2000 Geplaatst: 18 december 2007 Geplaatst: 18 december 2007 Citaat: dus is het wel pli wat er dus nog op staat dan ? Jep, alleen start-ie op met de originele skin. Een soort beveiliging als de skin stuk is. Ik neem aan dat dat hier 't geval is.
Gast Geplaatst: 3 januari 2008 Geplaatst: 3 januari 2008 kon niet eerder antwoorden wegens een ban,ik heb hem opnieuw weer geflasht en werkt weer en bedankt voor de antwoorden
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen