1pm Geplaatst: 21 december 2007 Geplaatst: 21 december 2007 Ik wil op deze versie graag gaan draaien met cccam 2.04 in et addons menu kan ik em downen geen probleem maar kan em niet selecteren in et menu .(van de db) Is er misschien iets wat ik over et hoofd zie ?? als ik op dreambox world kijk waar de files moeten staan staat er ook niks(in de betreffende dirs van de db) zet ik de files handmatig erin met ftp kan ik nog niks vinden in et menu van de db . iemand tips is nl gemakkelijk voor de maandelijkse update zodoende . oh ja draai op multiboot 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
1pm Geplaatst: 21 december 2007 Auteur Geplaatst: 21 december 2007 niemand ?? Joa zo gaat dat alaaf !!!!
1pm Geplaatst: 21 december 2007 Auteur Geplaatst: 21 december 2007 na zoveel uren geen reply zal ik et zelf weleens gaan onderzoeken 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
JohnO Geplaatst: 21 december 2007 Geplaatst: 21 december 2007 kijk ook je toetsenbord ff na. je H toets lijkt et niet te doen Groet, John 52,44 Noord 6,53 Oost Emmen Drenthe Nederland
Gast Geplaatst: 21 december 2007 Geplaatst: 21 december 2007 CCcam in /var/bin zetten , hernoemen naar CCcam_2.04 ,Atributen op 755 zetten in /var/script het script CCcam_2.04_cam.sh plaatsen ,Atributen op 755 zetten reboot Blauw CCcam selecteren en starten.
1pm Geplaatst: 22 december 2007 Auteur Geplaatst: 22 december 2007 klasse man prettige dagen 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen