Gast Geplaatst: 23 december 2007 Geplaatst: 23 december 2007 Ik heb sinds kort een DB500+ en wil graag kunnen opnemen door deze te mounten aan een share op mn Win2003Srvr. Ik zie wel diverse threads over mounten van cifs maar daar wordt soms gesproken over 'behalve DB500'... Kan iemand mij in een paar stappen (toch?) uitleggen hoe e.e.a. in te richten?
Gast Geplaatst: 24 december 2007 Geplaatst: 24 december 2007 Of kun je misschien een interne/externe disk 'plakken' aan de DB500+ ?
Gast Geplaatst: 24 december 2007 Geplaatst: 24 december 2007 Ik heb een db500+ en een server met Win2003Srvr, ik heb volgens deze dreamboxmount thread geprobeert te mounten maar ik heb het idee dat die handleiding niet helemaal compleet is, er mist iets bij het uitdelen van de rechten. Bij mij werd na het klikken van de [Mount] knop wel iets gemount maar de aangemaakt mount blef ook bovenaan staan (niet gemount), als ik vervolgens wil opnemen krijg ik meldingen over schrijfrechtem. Wie-o-wie kan me helpen?
dAF2000 Geplaatst: 24 december 2007 Geplaatst: 24 december 2007 Probeer 't gewoon via de threads die je vindt en neem dan de DM600 als voorbeeld. De 500 en 500+ zijn niet echt vergelijkbaar.
Gast Geplaatst: 24 december 2007 Geplaatst: 24 december 2007 gelukkig werkt de zoekmachine van sat4all geweldig :-( heb je een of meerdere voorbeeld threads misschien?
dAF2000 Geplaatst: 24 december 2007 Geplaatst: 24 december 2007 CIFS werkt op alle boxen goed hoor. Zoek daar maar eens op (en dan niet kiezen voor "Zoeken" bovenaan maar gewoon onderaan in 't scherm typen in 't Dreambox forum). 't Hangt ook van de image af.
Ome Merde Geplaatst: 24 december 2007 Geplaatst: 24 december 2007 gelukkig werkt de zoekmachine van sat4all geweldig de zoekmachine werkt prima, je moet alleen weten hoe ermee om te gaan. zoektips staan er bij dus goed lezen en gericht zoeken is een pre. merDe deze ruimte is te huur
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen