Gast Geplaatst: 23 december 2007 Geplaatst: 23 december 2007 Ik heb sinds kort een DB500+ en merk op dat de EPG nogal beknopt is vergeleken met die van mijn (voorheen) kabelprovider @home. Daar kon je per kanaal zien welke programma's er de hele dag (en zelfs de volgende dagen) te zien waren. Is deze functionaliteit ook aanwezig op de DB500+ met Gemini? En ... hoe kan ik scrollen in de EPG beschrijving van bijvoorbeeld een film? Volgens mij werkt dit niet met de pijltjestoetsen van de afstandbediening ....
MR_B Geplaatst: 23 december 2007 Geplaatst: 23 december 2007 met PLI is het de rode knop. Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....
butje Geplaatst: 23 december 2007 Geplaatst: 23 december 2007 ga naar menu 6 geavanceerde instellingen ga dan naar (MHV EPG aan) deze even aanvinken
Gast Geplaatst: 23 december 2007 Geplaatst: 23 december 2007 "but", heb ik gedaan maar kzie nog geen verschil, moet de db nog worden gereset? Of ... hoe kan ik het verschil waarnemen?
Roodkapke Geplaatst: 23 december 2007 Geplaatst: 23 december 2007 Even een minuutje op NED 1 zetten. Daarna moet je EPG voor ca 2 dagen hebben. Staat trouwens standaard aan in PLi. PLinux member
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen