Gast Geplaatst: 27 december 2007 Geplaatst: 27 december 2007 Hallo, Ik heb vlc mediaplayer geinstalleerd op mijn pc. Ik kan nu thuis gewoon via mijn pc kijken wat er op de dreambox speelt. Maar nu wil ik ook op mijn werk kunnen kijken wat er op mijn dreambox speelt en het ook kunnen regelen dus. Mijn thuis is Eemnes en mijn werk is Meppel. Wat moet ik allemaal instellen en waar en hoe moet ik dat doen? Ben nogal een leek. Vandaar.
Ome Merde Geplaatst: 27 december 2007 Geplaatst: 27 december 2007 alleen regelen (zappen e.d) kan je via de webinterface van de box doen. poort 80 (of 8080, afhankelijk van je instelling) forwarden in je router (TCP) naar je dreambox. wil je ook kunnen kijken (stream) dan moet je hier klikken. merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 27 december 2007 Geplaatst: 27 december 2007 Bedankt. Ik ga het programma downloaden. Ja klopt, het regelen/zappen doe ik al via de webinterface. Alleen dan staat de pc naast de tv. En nu wil ik dus ook op mijn werk kunnen kijken als mijn dreambox aanstaat. Vandaar. Ik ga het proberen en verdere hulp is altijd welkom nog.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen