Gast Geplaatst: 27 december 2007 Geplaatst: 27 december 2007 Ik heb vandaag een smartcard gekocht bij de MM, de gegevens via internet ingevuld en de kaart geactiveerd. Alle zenders werken behalve het THEMA-PAKKET op ASTRA 23,5 die ik wel bij het abbonement heb opgegeven. Ik heb de kaart draaien met CCcam. Bij de kaartgegevens zie ik 006a CANAl Digitaal een datum van 2008 - 01 - 24 staan. En bij Seca en 006b op 1 een datum van 1990 - 00 - 00 Is de kaart niet goed geactiveerd of moet ik een andere cam hebben voor het thema pakket? Mijn box draat met Pli Iolite
Gast Geplaatst: 28 december 2007 Geplaatst: 28 december 2007 Probleem heeft zich vanzelf opgelost. Ik heb de dreambox op SBS6 een nachtje aan laten staan. Kan ik dit bij de volgende update van CD weer verwachten? Of kan het te maken hebben dat de 23.5 LNB net niet lekker afgesteld is? De regionale zenders deden het b.t.w. wel.
rienk Geplaatst: 28 december 2007 Geplaatst: 28 december 2007 regionaal is fta dus geen kaart nodig is gewoon de kaart waar het pakket nog niet op geactiveert was Rienk
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen