Gast jaja Geplaatst: 20 maart 2008 Geplaatst: 20 maart 2008 DM7000. Ik heb deze image gedownload van de Pli site. Ik dacht ook dat de image niet zou deugen dus het ik hem verwijderd. Weer opnieuw gedownload van de Pli site. Opnieuw op de stick geplaatst. Hetzelfde groene resultaat. Steek ik mijn andere stick erin. Ook met pli-Iolite draait alles normaal. Rara hoe kan dat?
Littlesat Geplaatst: 20 maart 2008 Geplaatst: 20 maart 2008 Ik denk dat het image wat in de flash staat de boel verziekt... Maar eerst om welke box gaat het?? Gebruik je flashwizard?? Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Gast jaja Geplaatst: 20 maart 2008 Geplaatst: 20 maart 2008 DM7000. Ik heb een Boxman-image van 15-2-2008 in de flash staan. Ik heb altijd Boxman images in de flash staan en nooit geen problemen gehad. Ik gebruik flashwizard 6 final.
Gast jaja Geplaatst: 20 maart 2008 Geplaatst: 20 maart 2008 Ik heb het inmiddels aan het lopen. In flashwizard heb ik settings mee overnemen weggelaten. Is een beetje meer werk. Het probleem is opgelost. Wat zou de oorzaak kunnen zijn voor mij een vraagteken??
Alfi Geplaatst: 20 maart 2008 Geplaatst: 20 maart 2008 Origineel bericht van: jaja Ik heb het inmiddels aan het lopen. In flashwizard heb ik settings mee overnemen weggelaten. Is een beetje meer werk. Het probleem is opgelost. Wat zou de oorzaak kunnen zijn voor mij een vraagteken?? Zeer waarschijnlijk zitten er in de Boxman image dingen waar Iolite niet mee overweg kan, met als resultaat een groen scherm. Alfi DM800 - OpenPLi - CCcam 2.1.4 - Wavefield T55
DBdrug Geplaatst: 20 maart 2008 Geplaatst: 20 maart 2008 Klopt, Boxman werkt niet lekker samen met PLi. Hier eenzelfde probleem gehad. Was opgelost nadat ik een SCVS image in flash had gezet. Heb nu trouwens gewoon ook een PLi image (Iolite) in flash staan en draai daarnaast Iolite vanaf stick. Dit ivm nfs server, welke anders niet opstart. Maar dat terzijde.
Littlesat Geplaatst: 21 maart 2008 Geplaatst: 21 maart 2008 Je kunt rustig boxman in de flash hebben.... Als je hier aan denkt Citaat: settings mee overnemen weggelaten komt alles goed Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen