El_Bandito Geplaatst: 2 januari 2008 Geplaatst: 2 januari 2008 DreamBox herkent mijn Seagate 320 GB HDD. Ik kan deze onder Gemini4.20 gewoon formateren, en bijvoorbeeld foto's opzetten. Echter nadat ik de DreamBox aan de achterzijde uitzet, en weer opstart wordt de HDD niet meer herkend. Nadat via het Menu een herstart heb gedaan wordt de HDD wel weer herkent, maar er worden dan geen bestanden meer gevonden, en de file MOVIES is ook niet meer aanwezig. Het betreft hier een nieuwe HDD. De vorige ( oude ) HDD heb ik daarom weggedaan vanwege dit probleem. De HDD is als SLAVE ingesteld en wordt ook zo herkent. Is dit een hardware probleem van de DreamBox. ?? Spelfouten in bovenstaande tekst zijn met opzet gemaakt en dienen ter vermaak van de lezer.
JackieX Geplaatst: 2 januari 2008 Geplaatst: 2 januari 2008 De HDD is als SLAVE ingesteld en wordt ook zo herkent. Is dit een hardware probleem van de DreamBox. ?? Volgens mij moet je hem als MASTER instellen. DM8000 DM800 en PLi gek
El_Bandito Geplaatst: 2 januari 2008 Auteur Geplaatst: 2 januari 2008 Heeft iedereen de HDD op MASTER staan ? Zou dat het probleem zijn ? Spelfouten in bovenstaande tekst zijn met opzet gemaakt en dienen ter vermaak van de lezer.
El_Bandito Geplaatst: 2 januari 2008 Auteur Geplaatst: 2 januari 2008 Moet inderdaad MASTER zijn, probleem hierbij opgelost. Spelfouten in bovenstaande tekst zijn met opzet gemaakt en dienen ter vermaak van de lezer.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen