gattaccio Geplaatst: 2 januari 2008 Geplaatst: 2 januari 2008 kan iemand mij vertellen hoe ik de naam van mijn db kan achterhalen (A:,B:,C:.....????????????????)
Gast Geplaatst: 2 januari 2008 Geplaatst: 2 januari 2008 hoe bedoel je ?? de drive letter of zo dat kan niet in een dream dan is het part1 volgens mij.
tritium Geplaatst: 2 januari 2008 Geplaatst: 2 januari 2008 a:b:c:...? het is geen dos, maar LINUX (ip dreambox)/hdd of (ip dreambox)/media/hdd in ftp sessie. succes, tritium
Gast Geplaatst: 2 januari 2008 Geplaatst: 2 januari 2008 Je bedoelt dat je achter je windows pc de inhoud van je dream harddisk wilt kunnen zien? Dan kan met een ftp client op je pc of door samba te installeren op de dreambox. Welke naam je dreambox heeft ligt aan het gebruikte image en de instellingen van je netwerk. Het ip adres werkt altijd. Dit is in de netwerkinstellingen van de dreambox terug te vinden.
Ome Merde Geplaatst: 2 januari 2008 Geplaatst: 2 januari 2008 start --> uitvoeren --> \\ip.adres.van.dreambox [enter] die verbinding kan je ook permanent maken eventueel via de verkenner (driveletter toekennen) merDe deze ruimte is te huur
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen