Gast Geplaatst: 5 januari 2008 Geplaatst: 5 januari 2008 Ik heb 2 decoders, een Dreambox en een philips 6072. Nu had ik een enkele lnb met een dubbele uitgang. Als ik de schotel uitricht op de DB dan had ik op de philips geen ontvangst en andersom. Inmiddels de 64 cm triax vervangen door een 78 cm hirschmann met een twin lnb en dubbele uitgang, alleen het probleem blijft bestaan. Hoe is het mogelijk indien ik 94% signaal op de dreambox heb, de philips zegt geen signaal en als ik de schotel iets verschuif de philips vol signaal heeft en de DB veel te weinig om beeld te geven ? En hoe dit op te lossen ?
Ome Merde Geplaatst: 5 januari 2008 Geplaatst: 5 januari 2008 een twin lnb en dubbele uitgang uh .... een twinmonoblock of begrijp ik er nu helemaal niets meer van ? ik neem aan dat beide apparaten hunnie eigen coax rechtsstreeks vanaf de lnb krijgen ? of heb je het e.e.a doorgelust ? merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 5 januari 2008 Geplaatst: 5 januari 2008 Een standaard duo lnb voor de astra 19 en 23 met 2 uitgangen, om beide decoders van coax te voorzien.
Bert_nl Geplaatst: 5 januari 2008 Geplaatst: 5 januari 2008 heb je wel dezelfde configuratie op bijde ontvangers, dus astra 19,2 = A en astra 23 = B
Gast Geplaatst: 8 januari 2008 Geplaatst: 8 januari 2008 Nee dus :$ Wat me wel opvalt is dat de db gevoeliger is dan de philips. Als de philips nog goed beeld geeft kan de db al haperen als gevolg van een te hoge ber. Bedankt voor de hulp.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen