Gast Geplaatst: 5 januari 2008 Geplaatst: 5 januari 2008 hoi, gebruik gemini 3.2 wanneer ik een service delete, verschijnt ie automatisch terug in de lijst wanneer ik zap naar een ander zender van dezelfde provider... kan dit voorkomen/uitgeschakeld worden ?
ronald10 Geplaatst: 5 januari 2008 Geplaatst: 5 januari 2008 Als je hem delete bij all services zal ie niet terugkomen DM500HD | DM7020HD | DM800HD se | DM8000
Gast Geplaatst: 5 januari 2008 Geplaatst: 5 januari 2008 is niet mijn indruk, dat is uiteraard het eerste wat ik geprobeerd heb. zodra je op dezelfde frequentie passeert/zelfde provider, vult hij de lijst terug aan. Moest ik een provider definitief kunnen deleten dan ben ik ook al geholpen. In dreamboxedit echter, in de rechter kolom is er sprake van "providers" maar die lijst blijft leeg.
ronald10 Geplaatst: 6 januari 2008 Geplaatst: 6 januari 2008 Misschien eens met het programma dreamset proberen.Moet toch geen probleem zijn. DM500HD | DM7020HD | DM800HD se | DM8000
Gast Geplaatst: 6 januari 2008 Geplaatst: 6 januari 2008 background scan (of hoe het onder Gemini ook heet) uitzetten. edit: sorry, ik denk niet dat deze optie in e2 zit, had ik even overheen gelezen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen