patanegra Geplaatst: 7 januari 2008 Geplaatst: 7 januari 2008 Wie weet welk script de gemini 4.2 gebruikt voor het opnieuw stop/starten van de cam ik heb gbox maar krijg het niet voor elkaar met gbox_cam.sh dan stop hij wel maar start niet meer op via cron of wie weet hoe ik dat voor elkaar kan krijgen ik heb van alles geprobeerd en op forums gezocht en het moet mogelijk zijn maatr mij lukt het niet. pata negra
Littlesat Geplaatst: 8 januari 2008 Geplaatst: 8 januari 2008 Dit scriptje zal het altijd doen... ===knip=== touch /tmp/gbox.kill sleep 2 gbox& ===knip=== Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
EmQu Geplaatst: 8 januari 2008 Geplaatst: 8 januari 2008 CAMNAME="Gbox" USERNAME="Gbox" ZAPTIME=8 CAMID=970 DVBSET=1 INFOFILE="ecm.info" # end # This method cleans up /tmp folder of gbox files remove_tmp () { rm -rf /tmp/*info* /tmp/*gbox* /tmp/*online* /tmp/*share* /tmp/atack* /tmp/debug* } # This method Gbox (That order) start_cam () { /var/bin/gbox & } # This method stops gbox and then calles the tmp cleanup method stop_cam () { touch /tmp/gbox.kill /bin/prockill gbox remove_tmp } case "$1" in start) echo "[sCRIPT] $1: $CAMNAME" start_cam ;; stop) echo "[sCRIPT] $1: $CAMNAME" stop_cam ;; restart) echo "Restaring $CAMNAME" stop_cam start_cam ;; *) "$0" stop exit 1 ;; esac exit 0 ...
patanegra Geplaatst: 8 januari 2008 Auteur Geplaatst: 8 januari 2008 Ik zal het even proberen bedankt ik laat het wel weten als het werkt. Pata negra
patanegra Geplaatst: 8 januari 2008 Auteur Geplaatst: 8 januari 2008 Ik heb het gebruikt maar werkt niet heb beiden geprobeerd mischien doe ik het verkeerd heb het volgende gedaan script gekopieerd en daarna geplakt in een script en geplaats in scripts en chmod 755 daarn in services/deamaon nieuwe event gemaakt en het script geselecteerd maar hij doet niks.Ik heb daanrna ook nog geprobeerd en de camid te veranderen in script want die van mij heeft ander nummer moor ookk niks werkt mischien weet jullie wat ik verkeerd doe? Pata negra
Kinnix Geplaatst: 8 januari 2008 Geplaatst: 8 januari 2008 @Patanegra Is de naam van je gbox bestand (var/bin) gelijk aan die in het script staat? Anders gaar het ook niet werken.
patanegra Geplaatst: 8 januari 2008 Auteur Geplaatst: 8 januari 2008 ja die is het zelfde dus dat is het niet Pata negra
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen