Gast Geplaatst: 8 januari 2008 Geplaatst: 8 januari 2008 hoi; ik ben nieuw hier op dit forum de beste wensen aan iedereen mijn vraag = ik heb sinds kort een dm 500 als ik alles normaal aansluit werkt t perfeckt maar nu komt mijn vraag . als ik de box uitzet (en kijk naar de kabel ) dan heb ik zwart beeld en wel geluid trek ik de stroom uit van de box heb ik wel beeld scartkabel heb ik ook vernieuwd dus mijn vraag is weet iemand waar dit aan ligt zou t een instelling kunnen zijn van de dm box m v g
tritium Geplaatst: 8 januari 2008 Geplaatst: 8 januari 2008 welkom op sat4all, en ook de beste wensen. heb je mischien een extra kabel lopen voor audio, tulp of glasvezel?
Guillaume65 Geplaatst: 9 januari 2008 Geplaatst: 9 januari 2008 Ik heb hetzelfde met mijn DM500. Aangesloten via scart op een Sharp slaapkamer TV-tje. IS voor mij geen probleem, omdat ik allee via de sat ga kijken. Maar als de DM500 onder spanning staat blijft de TV op de een of andere manier een signaal op de scart zien, en wordt de scart ingang automatisch geslecteerd. Op de woonkamer TV (Mitsubishi) kan ik handmatig een AV ingang kiezen en heb ik dit probleem niet (met dezelfde DM500). T90 28.2, 23.5, 19.2, 13.0, -0.8 DM800, DM600, DM500
Gast Geplaatst: 9 januari 2008 Geplaatst: 9 januari 2008 ik gebruik de digitale uitgang voor geluid en heb dat soms ook dat het geluid blijft doorgaan. maar dit is wel niet altijd, geen idee waarom het niet stopt als de DB afstaat.
Gast maurice70auto Geplaatst: 13 januari 2008 Geplaatst: 13 januari 2008 dank jullie voor t antwoord maar ik heb eens geprobeert om de scart er schuin in te stekken en dat werkt wel dus knip ik een paar kabeltjes los in de scartkabel en dan is t probleem uit de wereld hoop ik maar ik ben er wel achter dat t een imitatie 500dertje is geef mij maar een 7020 dat werkt perfeckt,, m v g
Gast maurice70auto Geplaatst: 13 januari 2008 Geplaatst: 13 januari 2008 hoi bedankt voor de reactie maar goed dat is nou t probleem t werkt gewoon niet met de scart alleen maar ik zoek verder m v g
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen