patanegra Geplaatst: 11 januari 2008 Geplaatst: 11 januari 2008 Hoe kan ik de picons krijgen in gemini 4.2 heb picon gedownload en in map etc/picon geplaats en een skin geactiveerd die picon ondersteunt maar zie ze nergens moet ik nog meer doen skin die ik gebruik is sinpleflex picon wie weet raad Pata negra
Gast Geplaatst: 11 januari 2008 Geplaatst: 11 januari 2008 Je gaat dan vervolgens via Blue panel naar general settings daar kies je voor var/etc/picon en doet een reboot.
patanegra Geplaatst: 11 januari 2008 Auteur Geplaatst: 11 januari 2008 Heel erg bedankt voor het antwoord dat was het. Patanegra
duc748 Geplaatst: 19 januari 2008 Geplaatst: 19 januari 2008 hallo alle. waarom zie ik niet bij blue panel/general/settings iets waar ik var/etc/picon kan invullen.?? ik gebruik ook een picon skin, en gemeni 4.2 dank u
patanegra Geplaatst: 19 januari 2008 Auteur Geplaatst: 19 januari 2008 onderin bij general kan je bij extra field pijltje naar rechts dan komte er in plaats van Tuner status picon te staan. dan linken naar waar je picons staan bv var/etc/picon
duc748 Geplaatst: 20 januari 2008 Geplaatst: 20 januari 2008 hahaha ja ik hem hem door. dank je. had niet gezien dat je daar iets kon veranderen.. hij doet het nu..
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen