Gast mardi Geplaatst: 13 januari 2008 Geplaatst: 13 januari 2008 Goedendag, Ik heb door een kennis van mij twee maal een falevering op laten nemen omd at ik dit vergeten was in te stellen. Nu heb ik alle bestanden behorend bij de film van zijn DM7025 HD op die van mijn DM7025 gezet, maar ik kan de bestanden niet afspelen. Krijg zwart beeld te zien, en meer niet. Als ik de ts file laad in ProjectX dan wordt het bestand niet ondersteund. Wel als ik een ts file laad die op mijn dream is opgenomen. Rebooten van de Box helpt ook niet. Het lijkt mij vreemd maar kan het te maken hebben met de gedraaide image?
mati Geplaatst: 13 januari 2008 Geplaatst: 13 januari 2008 Vermoedelijk zijn de bestanden tijdens het kopieren beschadigd. Zet ze terug op de dreambox van je vriend en kijk of je ze kunt afspelen. Pli op DM800, VU+ DUO en DM8000 met 4xDVB-S2, Wave Frontier T90
jph Geplaatst: 14 januari 2008 Geplaatst: 14 januari 2008 Ik vind het wel raar dat dit niet lukt, normaal gezien kan je ze ook op een pc/mac spelen met mpegstream dus moet het ook lukken op een andere 7025(+). ET9200 | Xsarius Rotor | NAS 2TB | USBStick 4GB
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen