Ga naar inhoud

[DM7025] Ronaldd image: 13 Januari 2008

Aanbevolen berichten

• Reacties 148
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Krijg van de oude opname's ( opgenomen vorige Ronaldd) het geluid niet synchroon, en de volumebalk komt wel in beeld, maar geeft geen effect op geluidsterkte.

VU+ Duo2 - PrismCube

• 1 maand later...
Geplaatst:

Image werkt prima, alleen een vervelende bug: op Premiere werkt de epg niet goed.

Heb hierdoor al een paar verkeerde opnamen gehad.

Voor de rest uitstekend image, zeker met de glassline van Happy als skin.

@Ronaldd, kan/wil je hier nog wat aan doen?

(Graag geen nieuw DMM drivers erop zetten, er schijnt daarmee een beeld probleem te zijn ;-) )

Even terug komend op een zap/hik probleem dat ik eerder had, ik heb m.n. de zenderlijst eens door OpenDBedit gehaald en probleem is nu minimaal, zelfs na update.

Todays dummy is tomorrows expert!
Geplaatst:

Is dit op de gewone premiere kanalen of de Direct kanalen?

VU+ Ultimo 4K - DVB-C FBC - DVB-S FBC Tuners - VTI Image.

Dreambox 8000HD PVR - 2x DVB-C 2x DVB-S Tuners - OpenATV, Image.
Multi Focus Dish E85, 28,2E - 23,5E - 19,2E - 13E - 9E

Geplaatst:

Ik merk het met name op Premiere Sport.

Ik neem daar vaak via de gids een paar dagen van te voren op en dat blijkt wel te vaak mis te gaan.

Na een tijdje op PS te zetten op de gids, dan er weer uit en effe wachten en weer in de gids zetten komt het wel goed, maar als je snel wat wil opnemen is dat erg lastig en omslachtig.

Nogmaals, ik vind het Ronaldd image met jouw skin nog steeds gewoon een van de beste.

Maar ben effe wat aan het stoeien met images om die EPG bug.

LT vind ik te groot worden, Oozoon beviel me altijd al wel.

Vandaar ook mijn separate skin vraag.

Als Ronaldd dit EPG gedoe aan kan passen hoeft er van mij geen andere skin meer in.

Ik zag trouwens een kleine toevoeging in het "stop menu" dat je direct weer in je movie lijst kan komen, da's handig maar om te zeggen een enorme reden voor een andere skin, nope.

Verder zag ik in die Oozoon nog geen noemenswaardige verbeteringen, maar wellicht ligt dat aan mij.

Todays dummy is tomorrows expert!
Geplaatst:

Ja dat heb ik ook wel eens, als ik de epg niet lang genoeg laat inlezen klopt het soms ook niet.

Ik denk niet dat ronald hier wat aan kan doen, want als hij lang genoeg is in gelezen klopt het wel.

VU+ Ultimo 4K - DVB-C FBC - DVB-S FBC Tuners - VTI Image.

Dreambox 8000HD PVR - 2x DVB-C 2x DVB-S Tuners - OpenATV, Image.
Multi Focus Dish E85, 28,2E - 23,5E - 19,2E - 13E - 9E

Gast maxed out
Geplaatst:

Ik had LT image geinstalleerd.

Ook Barry Allen met Ronaldd (thnk god).

Eerste reactie: LT meer opties, mooier dan Ronaldd etc.

Tweede reactie: LT heeft vette lag, met name flippen tussen verschillende sat's (multitenne gebruik 3 sats actief). RTL 4 gaat soms op zwart, vertragingen na switchen kanaal. Soms blijft alles in slow motion.

OMG! Mn vriendin roept waar is die Ronald gebleven? Als die commentaar begint te geven op de kwaliteit van images op een device in dit huis....LOL!

Ma afijn...vreemd gaan lijkt soms lekker...maar uiteindelijk valt het meestal na afloop tegen.

Net weer terug op Ronaldd, flipt minstens 2x zo snel en weg is de lag.

wewt!!!!!

Geplaatst:

Citaat:
Wat is een "lag" ?

Ben ik ook wel benieuwd naar laugh

Vandale zegt er iig niets over crazy

grtz arie

Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi

Geplaatst:

Net weer een verse Ronaldd in het vooronder gezet, zoekt nog steeds niet automatisch op 23.5 icm CD duoLNB. Andere image's werkt dit inmiddels wel.

Na instalatiewizard, waar bij je aangeeft 19.2 23.5, staat hierna de LNB instellingen ook weer op 19.2 en 13!!!

VU+ Duo2 - PrismCube

Gast djseppie
Geplaatst:
Origineel bericht van: maxed out
Ik had LT image geinstalleerd.

Ook Barry Allen met Ronaldd (thnk god).

Eerste reactie: LT meer opties, mooier dan Ronaldd etc.

Tweede reactie: LT heeft vette lag, met name flippen tussen verschillende sat's (multitenne gebruik 3 sats actief). RTL 4 gaat soms op zwart, vertragingen na switchen kanaal. Soms blijft alles in slow motion.

OMG! Mn vriendin roept waar is die Ronald gebleven? Als die commentaar begint te geven op de kwaliteit van images op een device in dit huis....LOL!

Ma afijn...vreemd gaan lijkt soms lekker...maar uiteindelijk valt het meestal na afloop tegen.

Net weer terug op Ronaldd, flipt minstens 2x zo snel en weg is de lag.

wewt!!!!!

Het lijkt alsof je het tafereel hier in huis hebt vastgelegd.
Gewoon weer lekker op RonaldD, veel sneller en ik heb hier meer het gevoel bij dat alles wat erin zit daadwerkelijk ook getest is en niet erin is gepleurd om meer functies te hebben.

p.s. ronaldd je form op je site werkt niet goed met firefox, ik krijg geen code te zien..

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen