satfly Geplaatst: 4 februari 2008 Geplaatst: 4 februari 2008 Sinds gisteren merk ik dat de plugin Shoutcaster/Netcaster niet altijd meer een zenderlijst wil downloaden. Enkele uren later ging het wel weer goed. Hebben meer mensen hier last van? Denk overigens niet dat dit aan het Ronaldd image ligt, maar eerder aan de centrale server met internetradiostations. Keep firing, Assholes!
Harley Geplaatst: 4 februari 2008 Geplaatst: 4 februari 2008 Origineel bericht van: satfly Sinds gisteren merk ik dat de plugin Shoutcaster/Netcaster niet altijd meer een zenderlijst wil downloaden. Enkele uren later ging het wel weer goed. Hebben meer mensen hier last van? Denk overigens niet dat dit aan het Ronaldd image ligt, maar eerder aan de centrale server met internetradiostations. Krijg hier ook de melding dat ik een genre moet selecteren, heel wazig. LastFm krijg ik ook melding dat er een map niet is aangemaakt. Had hem al opnieuw geflasht, bracht helaas niks. VU+ Duo2 - PrismCube
satfly Geplaatst: 4 februari 2008 Geplaatst: 4 februari 2008 Origineel bericht van: Harley4 Krijg hier ook de melding dat ik een genre moet selecteren, heel wazig. LastFm krijg ik ook melding dat er een map niet is aangemaakt. Had hem al opnieuw geflasht, bracht helaas niks. Bedankt voor het bevestigen. Hopelijk komt het weer goed met NETcaster, want het is de plugin die ik het meest gebruik. De last.fm plugin heeft het bij mij nooit gedaan in Ronaldd. Na de installatie krijg ik de melding: 'Some plugins are not available: Extensions/LastFM (No module named web.client)' Die melding heb ik wel bij meer plugins gezien (ook onder LT volgens mij). Blijkbaar moet er eerst iets anders (web.client) geïnstalleerd worden. Iemand? Keep firing, Assholes!
Harley Geplaatst: 4 februari 2008 Geplaatst: 4 februari 2008 In PLI werkt lastFM op zeker, krijg idd zelfde melding VU+ Duo2 - PrismCube
Gast YCode Geplaatst: 4 februari 2008 Geplaatst: 4 februari 2008 Toevallig heb ik gisteren hier zelf een 'hack' voor gedaan. De NETcaster plugin heeft bij de shoutcast list een commentaar teken voor een regel staan. Nadat ik het commentaar teken weghaal, werkte de plugin prima. Het bestand staat in de folder: /usr/lib/enigma2/python/Plugins/Extensions/NETcaster/interface en heet shoutcast.py De code zag er zo uit: Code: def getList(self): glist=[] #self.genrefeed.fetch_genres() self.genrefeed.parse_genres() for i in self.genrefeed.genre_list: glist.append((str(i),i)) self.session.openWithCallback(self.GenreSelected,ChoiceBox,_("select Genre to search for streams"),glist) En heb ik veranderd door het commentaarteken weg te halen. Dus, verander de file, restart de GUI en dan werkt de NETcaster weer.
Yoran Geplaatst: 4 februari 2008 Geplaatst: 4 februari 2008 Origineel bericht van: WalterN Origineel bericht van: martijn170169 Hi, heb volgende vraag. Vroeger had ik een topfield box met interne harddisk. Als je tijdens een programma iets miste kon je meteen even terug spoelen. (net als wanneer je opname bekijkt). Wanneer je van channel switched dan begint de "recording" opnieuw. (Je zou natuurlijk vertraagt kunnen kijken - even de pauze indrukken en dan play, maar) zou dit standaard mogelijk zijn op een dreambox?? Mijn DB7025 loopt op Ronaldd met glass line skin. Ik denk dat je permanent Timeshift bedoelt. Zie: Permanent TimeShift for DB 7025 - v0.4 Oh dat is mooi maar zal dit werken onder de Ronaldd image? My DM7025 is MiLo-powered
satfly Geplaatst: 4 februari 2008 Geplaatst: 4 februari 2008 Origineel bericht van: YCode Toevallig heb ik gisteren hier zelf een 'hack' voor gedaan. De NETcaster plugin heeft bij de shoutcast list een commentaar teken voor een regel staan. Nadat ik het commentaar teken weghaal, werkte de plugin prima. Thanks, ik ga het proberen de volgende keer dat NETcaster problemen geeft. Wel vreemd dat hij het later vandaag weer wel goed deed, ondanks de commented regel. Keep firing, Assholes!
Reggie Geplaatst: 5 februari 2008 Geplaatst: 5 februari 2008 Ik bedoel inderdaad "permanent timeshift" Ronaldd werkt dit op jouw laatste image?? en hoe install ik de laatste versie Bedankt, Martijn
GuidoS Geplaatst: 5 februari 2008 Geplaatst: 5 februari 2008 Afgelopen weekend geprobeerd de nieuwe image via update te installeren. Download ging prima, installatie gaf aan dat alles oke was, moest alleen opnieuw opstarten. Na het opstarten bleef hij op Booting staan en de progress bar stond stil. Na 10 min. maar uitgezet en weer aan. Helaas, daarna alleen nog maar een knipperende display, verder niets.. Iemand enig idee wat het probleem kan zijn en of dit verholpen kan worden? Voeding vond ik de laatste tijd wel heet, maar gaf geen problemen (behalve storing in de radio frequenties, radio was alleen in huis nog te beluisteren via de DM ) My DM7025 is Ronaldd powered , OLED display
WIWA Geplaatst: 6 februari 2008 Geplaatst: 6 februari 2008 Als ik teletekst bekijk dan komen er bij mij continu de tandwieltjes in beeld. Dit gebeurt alleen als ik gbox emu draai. Bij cccam doet ie dat niet. Bij het vorige image dit probleem niet. Weet iemand hoe ik dit probleem oplos of hoe ik de tandwieltjes uit kan zetten?
tosje Geplaatst: 6 februari 2008 Geplaatst: 6 februari 2008 usr/share/enigma2/wait(1 tot 4).png verwijderen Vu - ultimo,1TB HDSAB 4800 mini
RobbieT Geplaatst: 6 februari 2008 Geplaatst: 6 februari 2008 Origineel bericht van: tosje usr/share/enigma2/wait(1 tot 4).png verwijderen Dat is pure symptoombestrijding, de .png's weghalen zodat je het niet meer ziet. CanalDigitaal, blijf met je vingers van onze opnamemogelijkheden af! Xtrend ET-9000, Samsung HD322HJ 320Gb, OpenPLi 2.1 Visiosat G4 Quadro, Astra 19.2, Hotbird 13.0, Astra 28.2, Astra 23.5
WIWA Geplaatst: 7 februari 2008 Geplaatst: 7 februari 2008 Origineel bericht van: tosje usr/share/enigma2/wait(1 tot 4).png verwijderen Ondanks dat het symptoombestrijding is, het werkt wel. Bedankt. Kan nu in ieder geval alles weer lezen.
arie kanarie Geplaatst: 7 februari 2008 Geplaatst: 7 februari 2008 Citaat: Dat is pure symptoombestrijding, Is het niet beter om de oplossing aan te dragen -dus waar en in welk script de wait.png wordt opgestart-, zodat de gebruikers dit zelf op de juiste wijze kunnen uitschakelen. grtz arie _________________________________________________________________________ Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi
RobbieT Geplaatst: 7 februari 2008 Geplaatst: 7 februari 2008 Origineel bericht van: arie kanarie Citaat: Dat is pure symptoombestrijding, Is het niet beter om de oplossing aan te dragen -dus waar en in welk script de wait.png wordt opgestart-, zodat de gebruikers dit zelf op de juiste wijze kunnen uitschakelen. Dan zou ik zeggen, gbox verwijderen, probleem opgelost... CanalDigitaal, blijf met je vingers van onze opnamemogelijkheden af! Xtrend ET-9000, Samsung HD322HJ 320Gb, OpenPLi 2.1 Visiosat G4 Quadro, Astra 19.2, Hotbird 13.0, Astra 28.2, Astra 23.5
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen