cardwizard Geplaatst: 14 januari 2008 Geplaatst: 14 januari 2008 Is er een mogelijkheid om de stream via dreamstream/web-x tv mee te laten zappen als er op de dreambox naar een ander kanaal geschakeld word ? Ik draai nu de nieuwste gemini maar zet straks de nieuwe PLI op mijn 600 , kijken of dat wat is Vu+ Duo @ OpenPli , Astra 1 & 3 v.s. KPN iTV
Gast WanWizard Geplaatst: 14 januari 2008 Geplaatst: 14 januari 2008 PLi heeft zapstream, waarmee dat kan.
cardwizard Geplaatst: 14 januari 2008 Auteur Geplaatst: 14 januari 2008 hah en dat is dus een goeie reden om over te stappen op PLi Vu+ Duo @ OpenPli , Astra 1 & 3 v.s. KPN iTV
mobieltje Geplaatst: 14 januari 2008 Geplaatst: 14 januari 2008 Werkt perfect met PLi®-Iolite, wel effe in het menu de zapstream aanzetten. Grts
cardwizard Geplaatst: 14 januari 2008 Auteur Geplaatst: 14 januari 2008 Origineel bericht van: mobieltje Werkt perfect met PLi®-Iolite, wel effe in het menu de zapstream aanzetten. Grts nog meer voordelen t.o.v gemini om op PLi over te gaan ? Vu+ Duo @ OpenPli , Astra 1 & 3 v.s. KPN iTV
mobieltje Geplaatst: 14 januari 2008 Geplaatst: 14 januari 2008 Ik ken de image van gemini niet zo goed omdat ik normaal alleen maar PLi op mijn boxen heb staan. Wat ik ook heb is een snelkoppeling, direct de dreambox VLC stream opstarten, Voorbeeld: X:\Program Files\VideoLAN\VLC\vlc.exe" http://192.168.x.xx:31344/ of een snelkoppeling om direct de WebXTV opstarten: http://192.168.x.xx/webxtv?browser=MSIE (192.168.x.xx IPnummer van je dreambox) Suc6 Grts
Gast WanWizard Geplaatst: 14 januari 2008 Geplaatst: 14 januari 2008 Origineel bericht van: cardwizard nog meer voordelen t.o.v gemini om op PLi over te gaan ? Moeilijk te zeggen, iedereen heeft zo zijn lijstje met favoriete features. Naast de WebIf staat bij mij in ieder geval het opname systeem met stip op 1. Makkelijk van locatie wisselen, meerdere mounts, een movie mount kunnen delen met andere boxen (zelfs kijken op een box terwijl de andere nog aan het opnemen is) met een opnamelijst (recordings.epl) die door de boxen gedeeld wordt. En natuurlijk de SQLite EPG database, voorzien van de juiste import modules.
CescoAiel Geplaatst: 20 januari 2008 Geplaatst: 20 januari 2008 Hmmmmm... Toch maar eens naar PLi kijken... Werkt het ook als ik op de enigma WebIF een ander kanaal kies?...
Ou-Tannu Geplaatst: 20 januari 2008 Geplaatst: 20 januari 2008 zover ik weet krijgt de VLC stream exact het zelfde kanaal als er naar de uitgangen wordt gestuurd ook als je via de webif zapt krijg gaat de vlc stream netjes mee Zapstream is echt een geweldige toevoeging Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM FS DVB-T -> Digitenne
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen