Gast delagroov Geplaatst: 24 maart 2008 Geplaatst: 24 maart 2008 Das een mooie serie...ik wist niet dat er ook nog een usb bij de hdd zit.
Gast c.c. Geplaatst: 24 maart 2008 Geplaatst: 24 maart 2008 Het heeft toch geen zin om je vennetje uit te zetten. Ook in de standby stand moet je voeding koelen. Ik vindt het zonde om een schakelaar uit je box te halen. Het is een hele schakeling. Je kan er ook nog een toerental regeling in zetten. En de potmeter door je frontje boren.
Ou-Tannu Geplaatst: 24 maart 2008 Geplaatst: 24 maart 2008 heb je um nou aan je hardeschijf gesoldeerd? :? ik heb in mijn 7020 gewoon de 3.5" disk er uit gehaalt.. en een 2.5" model genomen nou blijft die koel genog ( er liggen al weken tijdschriften op.. en t werkt prima ;P ) Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM FS DVB-T -> Digitenne
Gast jaja Geplaatst: 24 maart 2008 Geplaatst: 24 maart 2008 Origineel bericht van: delagroov Ik heb vanmiddag ook een case fan op 5v aangesloten en de box blijft nu op 36 graden tijdens HDD gebruik. Zonder fan kom ik op 48 graden. Is denk ik ook niet zo'n probleem. Hoe heb je dat gemeten als je de omgevingstemperatuur meet wil het niet zeggen dat het ook werkelijk 36 graden is.
Gast delagroov Geplaatst: 24 maart 2008 Geplaatst: 24 maart 2008 Ik doe dat met Sysinfo plugin en die gebruikt de sensor van de HDD.
Gast jaja Geplaatst: 24 maart 2008 Geplaatst: 24 maart 2008 Dan zou het dus kunnen kloppen. Even bij mijn computer gekeken temp. moederbord 38 en hdd 33 graden.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen