Gast max-sat Geplaatst: 15 januari 2008 Geplaatst: 15 januari 2008 Bij ons thuis hebben we meerdere DM ontvangers. Het ligt dan voordehand dat de zender- en keuzelijsten op alle systemen gelijk zijn. Helaas loopt de bestand indeling en opbouw van deze lijsten tussen de DM's sterk uiteen. Een simpele copy/paste zit er dus niet in. Heeft er al iemand een oplossing gevonden voor het kunnen uitwisselen van deze lijsten? Alvast m'n dank.
Gast WanWizard Geplaatst: 15 januari 2008 Geplaatst: 15 januari 2008 Ik gebruik een box om mijn lijsten bij te werken, en vervolgens DreamboxEdit om de lijsten van die ene naar de andere boxen over te zetten.
Gast max-sat Geplaatst: 15 januari 2008 Geplaatst: 15 januari 2008 Origineel bericht van: WanWizard Ik gebruik een box om mijn lijsten bij te werken, en vervolgens DreamboxEdit om de lijsten van die ene naar de andere boxen over te zetten. Ha geweldig! Dat is presies wat ik zoek Hartelijk dank voor de info.
peter-nmgn Geplaatst: 15 januari 2008 Geplaatst: 15 januari 2008 Is het al mogelijk om met de DM7025 de zenders in onderstaande optie te krijgen: (dus niet alles onder elkaar) Dreambox DM800HD PVR, 500GB WD HDD Dreambox DM600 PVR TRIAX TDA78, Canal Digitaal DUO LNB
Gast max-sat Geplaatst: 15 januari 2008 Geplaatst: 15 januari 2008 Mja, Ik dacht dat het image afhankelijk was. Draai nu GP2 en wilde PLI gaan testen.
Roodkapke Geplaatst: 15 januari 2008 Geplaatst: 15 januari 2008 In E2 wil dat nog niet. De gui is daar nog niet voor geprogammeerd. Dus totdat er devellopers zijn die het erin zetten, helaas niet mogelijk. PLinux member
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen