Ga naar inhoud

[all] PVR vraagstuk: enkele of dubbele tuner

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ander optie is een relook 400 heeft ook dubbele tuner en netwerk

de topfield heeft er ook 1 en de pace puma ook alleen geen netwerk

dreambox 500hd op een triax 110cm met rotor
dreambox 800-c dreambox800se-c dreambox500-s dreambox500-c

Geplaatst:

Bedankt voor de andere opties.. Ik zie dat die qua prijs een stuk voordeliger liggen... Zijn ze net zo goed en gebruikers vriendelijk als een dreambox?

Er bestaan ook images voor de reloox 400 toch?

Geplaatst:

Relook sucks en geen alternatief voor een 7025. Als je hem met eningma 1 gebruikt gaat het wel maar dan kan je slechts 1 tuner gebruiken.

DM8000, DM500HD Loewe Xelos, Samsung LED, WD My Book T55 4x Alps Quad

Geplaatst:

Als je voor simpel wilt gaan is een Topfield misschien een betere optie dan een dreambox blush. Qua PVR en gebruiksgemak laat die de DB ver achter zich, is mijn ervaring. Wel heeft die weer een CAM nodig en beschikt die niet over die leuke netwerkaansluiting.

De DB7025 wint het wel op zijn sloffen van twee losse dozen als het om eenvoud gaat. Gewoon timertjes zetten (tot 8 gelijktijdige opnames) en kijken maar. Ook is hij een stuk krachtiger dan de 70x0 en 500 series zodat overzetten van films naar de PC veel vlotter gaat.

Geplaatst:

De Relook 400 is echt geen optie, met de software die er is kan je dat geen twin tuner noemen.

Topfield heeft ondertussen wel een twin tuner met netwerk aansluiting, de TF6000PVR-E als ik het goed heb.

Maar qua snelheid en mogelijkheden moet die het echt afleggen tegen de Dreambox 7025(+).

Het bedieningsgemak is denk ik wel beter, maar dat went met de Dreambox ook snel.

CanalDigitaal, blijf met je vingers van onze opnamemogelijkheden af!

Xtrend ET-9000, Samsung HD322HJ 320Gb, OpenPLi 2.1

Visiosat G4 Quadro, Astra 19.2, Hotbird 13.0, Astra 28.2, Astra 23.5

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen