Lutz Geplaatst: 15 januari 2008 Geplaatst: 15 januari 2008 Hoi, ik heb er net een 7025+ gekocht en ik heb een geactiveerde CD kaart en geen hardware cam. Mijn satellietboer heeft geadviseert, om dat niet te kopen, maar eens op het forum te kijken. Dus mijn vraag is: hoe krijg ik de kaart aan de praat? Kan dat ook met originele DMM images of moet ik dan een alternatief image installeren? Hier op het forum lees ik alleen, dat ik een mediaguard cam moet kopen. Is dat echt nodig? Groeten, ....Lutz De ultra geheime telefoon: twee lege blikken erwtensoep en 10m touwtje ...
Harley Geplaatst: 15 januari 2008 Geplaatst: 15 januari 2008 Ronaldd image flashen, kaart ondersteboven in kaartlezer. Klaar VU+ Duo2 - PrismCube
stefmac Geplaatst: 15 januari 2008 Geplaatst: 15 januari 2008 indien je vb CCcam installeerd zal je cd kaartje perfect werken. Dit kan heel makkelijk via alternatieve image. Maar in originele ook hoor een nadeel van origineel image is dat de MHW epg voor cd of tvv niet geactiveerd is Dreambox 500s-7025-8000hd
Gast MiLo Geplaatst: 15 januari 2008 Geplaatst: 15 januari 2008 Origineel bericht van: Lutz Hier op het forum lees ik alleen, dat ik een mediaguard cam moet kopen. Is dat echt nodig? Integendeel, dat werkt niet eens fatsoenlijk. Zoals Harley al meldde, stop het Ronaldd image erin, die is speciaal voor Nederlanders en Belgen ingericht zodat hij meteen werkt met de kaart, en de programmagids enzo, zonder dat je er zelf nog allerlei fratsen voor moet uithalen.
RobbieT Geplaatst: 15 januari 2008 Geplaatst: 15 januari 2008 En als je de Ronaldd image erin hebt, de kaart in een van e kaartlezers met de chip naar onder toe. CanalDigitaal, blijf met je vingers van onze opnamemogelijkheden af! Xtrend ET-9000, Samsung HD322HJ 320Gb, OpenPLi 2.1 Visiosat G4 Quadro, Astra 19.2, Hotbird 13.0, Astra 28.2, Astra 23.5
Lutz Geplaatst: 15 januari 2008 Auteur Geplaatst: 15 januari 2008 Origineel bericht van: Harley4 Ronaldd image flashen, kaart ondersteboven in kaartlezer. Klaar Ik moet zeggen Harley4 had gelijk: het werkt nu perfect. Bedankt voor de hulp, ....Lutz De ultra geheime telefoon: twee lege blikken erwtensoep en 10m touwtje ...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen