Dreamguy Geplaatst: 15 januari 2008 Geplaatst: 15 januari 2008 Hallo, Een kennis van mij heeft een Dreambox 7025 waarbij de favorietenlijst onleesbaar is. De letters zijn niet leesbaar. als je daarna een favoriet kiest zijn de letters van de zenders wel goed leesbaar. Kent iemand dit probleem?
hemertje Geplaatst: 15 januari 2008 Geplaatst: 15 januari 2008 een screenshot en een omschrijving van wat hij zoal doet zou wel makkelijk zijn voor een screenshot in je browser typen: Code: ipadres/grab DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
Dreamguy Geplaatst: 15 januari 2008 Auteur Geplaatst: 15 januari 2008 ik ga morgen wel even langs die kennis van mij om een screenshot te maken. Hij kan die niet zelf. Hij is al in de 70 en dat wordt dan toch wel een beetje te veel techniek voor hem. Dus morgenmiddag na mijn werk maak ik de screenshot en dan plaats ik het.
Dreamguy Geplaatst: 16 januari 2008 Auteur Geplaatst: 16 januari 2008 hierbij de screenshot van de rare letters van zenderlijst / favorieten.
Ome Merde Geplaatst: 16 januari 2008 Geplaatst: 16 januari 2008 wat gebeurd er als je er eens een nieuwe zenderlijst inschiet ? merDe deze ruimte is te huur
Freddy Hooge Geplaatst: 16 januari 2008 Geplaatst: 16 januari 2008 Heb het probleem ook eens gehad, en kreeg het weg door de lijst uit de decoder te downloaden met dreamboxedit, en dan dezelfde lijst weer up te loaden. De lijst die ik van het net geplukt had leek in eerste instantie goed, maar na het erinzetten dus dit probleem. Als ik de lijst met dreamboxedit uit de box ftp'de gaf deze ook een foutmelding aan, en dat deze automatisch verholpen was. Na het opnieuw uploaden ging het gesmeerd! Suc6!
Dreamguy Geplaatst: 16 januari 2008 Auteur Geplaatst: 16 januari 2008 Ik heb mijn kennis gevraagd of hij dit wil uitproberen. wordt vervolgd.
Dreamguy Geplaatst: 17 januari 2008 Auteur Geplaatst: 17 januari 2008 Ik heb de nieuwste versie van dreambox edit op de compie gezet en vervolgens de lijst naar de PC gehaald en daarna weer terug in de dreambox gezet. Nu is de lijst goed leesbaar. dank voor jullie hulp en informatie.
HarrieNak Geplaatst: 20 januari 2008 Geplaatst: 20 januari 2008 Bij mij regelmatig hetzelfde probleem. Om de paar dagen is de lijst corrupt. Ik gebruik Gemini 3.20 Dus af en toe de lijst er opnieuw in en dan kan ik weer een paar dagen vooruit. DM7020HD+interne HD / Triax 88cm / Panasonic TX-37LZD800F LCD
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen