egypt Geplaatst: 16 januari 2008 Geplaatst: 16 januari 2008 Wie weet er een oplossing voor het volgend probleem Ben in bezit van een originele Sky Italië kaart en die kaart wil wel werken in een originele decoder van Sky maar niet in de dreambox ???
MAJOOR Geplaatst: 16 januari 2008 Geplaatst: 16 januari 2008 Origineel bericht van: egypt Wie weet er een oplossing voor het volgend probleem Ben in bezit van een originele Sky Italië kaart en die kaart wil wel werken in een originele decoder van Sky maar niet in de dreambox ??? @ egypt, gebuikt emu CCcam,je zal zien dat het werkt. MAJOOR Dream7000_EDG_NEMESIS 4.4 img Dream7020_EDG_NEMESIS 4.4 img Dream 800 HDTV_NABILO_O.6 Dream 8000 HDTV_GIMINI_4.0
tfh Geplaatst: 16 januari 2008 Geplaatst: 16 januari 2008 Hoe ziet deze er uit? Wit met blauw? Dan is het een nieuwe en gaat hij het niet doen in de meeste cams. In newcs maak je nog een kans
egypt Geplaatst: 16 januari 2008 Auteur Geplaatst: 16 januari 2008 De kaart is inderdaad Blauw / wit en met CCcam werkt het niet , getest met Gemini op een 500 en op een 7020 . Op de 500 ook de newcs getest zonder resultaat , op de 7020 kan ik die voorlopig niet testen wegens het in gebruik zijn door anderen
Gast JJK Geplaatst: 17 januari 2008 Geplaatst: 17 januari 2008 Ik heb mijn SKY UK kaart werkend met c ccam 2.0. Ik neem aan dat het met de Sky Italia niet anders zal zijn. JJK
tfh Geplaatst: 17 januari 2008 Geplaatst: 17 januari 2008 Origineel bericht van: JJK Ik heb mijn SKY UK kaart werkend met c ccam 2.0. Ik neem aan dat het met de Sky Italia niet anders zal zijn. Jawel. De door hem genoemde kaart is een nieuwe NDS3 kaart en die doet het gewoon niet in CCcam.
egypt Geplaatst: 17 januari 2008 Auteur Geplaatst: 17 januari 2008 Sorry jongens maar de kaart wordt kei warm in de Dreambox en geeft geen beeld met de CCcam 2.04 en 2.05 Tot op heden kreeg ik nog van niemand het bericht dat hij zulke kaart heeft en met welke Cam hij die werkend heeft op de Dreambox ?
tfh Geplaatst: 17 januari 2008 Geplaatst: 17 januari 2008 Origineel bericht van: egypt Sorry jongens maar de kaart wordt kei warm in de Dreambox en geeft geen beeld met de CCcam 2.04 en 2.05 Tot op heden kreeg ik nog van niemand het bericht dat hij zulke kaart heeft en met welke Cam hij die werkend heeft op de Dreambox ? Mijn advies: Steek die kaart niet meer terug in je Dreambox: je zal niet de eerste zijn met een gesmolten NDS3 kaart van Sky IT. Zodra er bevestigde berichten zijn dat hij werkt zou ik er weer eens een poging mee wagen. Tot die tijd dus in je orginele receiver van Sky.
egypt Geplaatst: 17 januari 2008 Auteur Geplaatst: 17 januari 2008 Ja lijk mij wel best Wat ik raar vind is dat ik overal lees en ook maar niets over dit probleem kan vinden laat staan een oplossing
MAURO Geplaatst: 17 januari 2008 Geplaatst: 17 januari 2008 zie uitleg bij dreampiraat italiaanse forum CCcam 2.4 met newcs cam 1.50 GR.MAURO
Ome Merde Geplaatst: 17 januari 2008 Geplaatst: 17 januari 2008 http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php/ubb/showflat/Number/1421601/fpart/1 deze ruimte is te huur
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen