Ou-Tannu Geplaatst: 19 januari 2008 Geplaatst: 19 januari 2008 ook ik ben zeer tevreden over Iolite, de zwakke punten die ik met Helenite heb ervaren, zijn allemaal weg, mn 7020 is ook nog niet vast gelopen, alleen nu nog kijken waarom t niet lukt CF kaart te gebruiken voor de images Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM FS DVB-T -> Digitenne
Gast RogerFM Geplaatst: 19 januari 2008 Geplaatst: 19 januari 2008 Origineel bericht van: dAF2000 Leuk dat 't je goed bevalt! Je kunt gewoon een screenshot maken vanuit de webinterface. Zie plaatje (in 't witte vakje linksboven zie je de uitzending in 't klein). Héé die dAF2000 heb je deze al draaien op je 7025. Ik heb nu de Ronaldd maar wil weer graag terug naar Pli, deze is toch wel vriendelijker in gebruik en mooier.
Pa senior Geplaatst: 28 januari 2008 Geplaatst: 28 januari 2008 Soms kijk ik wel eens mee in een klein venstertje met Web-X-TV. Alleen mis ik dan de optie dat het venstertje bovenop blijft oftewel "always on top". Ik zie ook nog een knop: "select subchannel". Waar dient dat voor?
Gast Sjaaky Geplaatst: 28 januari 2008 Geplaatst: 28 januari 2008 Sommige kanalen hebben subkanalen. Dit vind je vaak bij pay-per-view kanalen. Het standaard kanaal is een soort van overzichts of advertentie kanaal. Met de groene knop kun je daar een subkanaal kiezen. Met web-x-tv kun je die met 'select subchannel' kiezen. Ik zou always on top graag willen implementeren, maar hoe kun je een browser window always on top krijgen met html of javascript? Ik denk dat dat niet kan.
Pa senior Geplaatst: 28 januari 2008 Geplaatst: 28 januari 2008 Origineel bericht van: Sjaaky Ik zou always on top graag willen implementeren, maar hoe kun je een browser window always on top krijgen met html of javascript? Ik denk dat dat niet kan. Gelukkig heb ik geen last van pop-up's maar hoe doen die dat dan?
ranico Geplaatst: 28 januari 2008 Geplaatst: 28 januari 2008 @Ou-Tannu Origineel bericht van: Ou-Tannu ook ik ben zeer tevreden over Iolite, de zwakke punten die ik met Helenite heb ervaren, zijn allemaal weg, mn 7020 is ook nog niet vast gelopen, Wat waren deze zwakke punten ? Ik gebruik nog steeds helenite zonder problemen. En nog geen goesting gehad om up te graden DM8000 1Tb 2,5"HDD (Openpli2.1)2xGigaBlue HD Quad Plus 1Tb (Openmips 4.2)Wavefield T90(Astra1-2-3 Hotbird)Synology DS214+
Gast WanWizard Geplaatst: 28 januari 2008 Geplaatst: 28 januari 2008 Origineel bericht van: Pa senior Gelukkig heb ik geen last van pop-up's maar hoe doen die dat dan? Zo: Code: function showPopup(page) { if (window.showModalDialog) { // IE Modal dialog call window.showModalDialog(page); } else { // Netscape/Firefox Modal dialog call windowRef = window.open(page, 'popup', 'modal=yes'); }}
Gast harrytasker Geplaatst: 28 januari 2008 Geplaatst: 28 januari 2008 image is inderdaad super, ik zou alleen in webXTV wel de deinterlace filters als pulldown menu's willen hebben, nu moet ik telkens verder klikken voor het juiste filter...
Gast Sjaaky Geplaatst: 28 januari 2008 Geplaatst: 28 januari 2008 @Pa senior: 3 opties 1) Met een tooltje als RBTray (gratis en te vinden op sourceforge), kun je elk willekeurig venster always on top maken. 2) Door http://dreambox:31344 direct in vlc te openen kun je vlc always on top maken. Maar zappen moet dan op een andere manier (webif, ab), bovendien resized het vlcvenster bij een zap (heel irritant). 3) Wellicht dat dreamstream of soortgelijk programma het wel een always on top optie heeft? @wanwizard: Die code opent een window boven mijn bestaande firefox venster. En zou wellicht het window erachter onbereikbaar moeten maken, maar doet dat niet en dat is maar goed ook . In IE werkt het wel, maar bij always on top denk ik toch meer aan always on top zoals dat ook in vlc zit. Dus blijvend boven alle windows. Maar ik weet niet of ik dat vlc kan vertellen. Het htmlvenster eromheen zal sowieso niet lukken. @harrytasker: Ben ik met je eens, maar wat dat betreft ben ik gelimiteerd door de interface die vlc mij aanlevert. Ik had ook liever een dropdown gehad. Er zijn een aantal manieren om vlc commando's te geven. Zoals de webinterface en de telnet interface. De active-x interface en de mozilla plugin bieden op zich de meest betrouwbare variant, maar daar kan wel het minste mee. Nu is elke commando een 'hotkey'. De hotkeys beperken zich tot 'next audiochannel', 'next deinterlacer'. Iets als 'stuur 4x de hotkey' als je 4 opties verder selecteert kan, maar gezien het houtje-touwtje gehalte zoek ik liever een betere oplossing. Als er een betere methode is, hoor ik het graag .
Pa senior Geplaatst: 28 januari 2008 Geplaatst: 28 januari 2008 Origineel bericht van: Sjaaky 1) Met een tooltje als RBTray (gratis en te vinden op sourceforge), kun je elk willekeurig venster always on top maken. Ja dat is het wel hè. Werkt perfect
Gast WanWizard Geplaatst: 29 januari 2008 Geplaatst: 29 januari 2008 Origineel bericht van: Sjaaky @wanwizard: Die code opent een window boven mijn bestaande firefox venster. En zou wellicht het window erachter onbereikbaar moeten maken, maar doet dat niet en dat is maar goed ook . In IE werkt het wel, maar bij always on top denk ik toch meer aan always on top zoals dat ook in vlc zit. Ik dacht inderdaad dat je 't over een browser window had. Zo niet, dan werkt dit niet natuurlijk. En ach, er zal wel weer een hack nodig zijn om 't in alle browsers werkend te krijgen. What else is new?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen