Lutz Geplaatst: 19 januari 2008 Geplaatst: 19 januari 2008 Wat zijn de verschillen tussen de images die je voor de 500+ kan downloaden? Indien ik het goed heb begrepen draaien ze allemaal enigma1, maar veschillen in de artwork en die manier hoe je updates kan installeren. De ultra geheime telefoon: twee lege blikken erwtensoep en 10m touwtje ...
Ome Merde Geplaatst: 19 januari 2008 Geplaatst: 19 januari 2008 er zit wel wat verschil is maar in grote lijnen komt het op hetzelfde neer. de ene imagebakker past wat meer aan dan de andere. wat er allemaal aangepast is in de verschillende images kom je maar op 1 manier achter, nl. uittesten die handel merDe deze ruimte is te huur
Lutz Geplaatst: 2 februari 2008 Auteur Geplaatst: 2 februari 2008 Mag ik zeggen dat ik slechts PLI iolite erop het gezet en tevreden ben? Groeten, ....Lutz De ultra geheime telefoon: twee lege blikken erwtensoep en 10m touwtje ...
arie kanarie Geplaatst: 2 februari 2008 Geplaatst: 2 februari 2008 Citaat: Mag ik zeggen dat ik slechts PLI iolite erop het gezet en tevreden ben? Ik ben ook uiterst tevreden met de images van PLi®, muv de image voor de 7025,daar gaat alleen Ronaldd op grtz arie _________________________________________________________________________ Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi
Gast Kuc Geplaatst: 3 februari 2008 Geplaatst: 3 februari 2008 Ik heb ze alle 2 geprobeerd de afgelopen week op de 7020. Gemini e n de Pli Wat mij is opgevallen Gemini is erg stabiel, en snel. en de skins zijn mooier... de Pli vind ik een beter EPG hebben, en VLC gaat beter. oja en wat je op je pc aanpast met je settings neemt hij exact over Gemini doet dat niet... of ligt het aan mijn. Voor de rest kan je op alle 2 exact de zelfde
Lutz Geplaatst: 3 februari 2008 Auteur Geplaatst: 3 februari 2008 Ik had eerst ronaldd op mijn 7025, maar heb die toch vervangen door PLI. De reden was dat ik met ronaldd de regionale omroepen zogenaamd op hotbird ging ontvangen (fout was al in DMM image) en met PLI staat ze op Astra 3. Gemini heb nog niet probeert. Groeten, ....Lutz De ultra geheime telefoon: twee lege blikken erwtensoep en 10m touwtje ...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen