Ga naar inhoud

[7025] Nemesis GlassLine voor Ronaldd van 13-01-08

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Origineel bericht van: jph
Origineel bericht van: Bambike
Héél mooie skin.
Werkt perfect, enkel geen preview te zien.
Hoe kan de video preview uitgezet worden? Heb liever niet dat de opnames beginnen spelen als ik de video-knop indruk

Wanneer je in de filmlijst zit druk je op de menu knop en daar ergens kan je deze uitschakelen (video preview denk ik).

gevonden, bedankt

BigBisat (Astra 1-2-3-4, Hotbird, Eutelsat 9B, Thor en Turksat 42°). Dreambox 920 met dvb-c en dvb-s, Dreambox 7080 met 3x dvb-s en dvb-c, Dreambox8000

• Reacties 56
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:
Origineel bericht van: Gompje
Super!

klein vraagje, bij jouw zie bij de opgenomen bestanden meer opties als: mappen, hernoemen etc.

ik heb deze niet met de originele image... mis is wat?

Dit zit ook niet in de originele image, ik heb dit zelf allemaal toegevoegd als je de GlassLine gaat gebruiken.

De opties zijn:
Bestanden direct verwijderen met de rode knop.
Bestanden een andere naam geven.
Bestanden verplaatsen naar een andere map, actie films, series enz
Bladeren door mappen.

Citaat:

Ik krijg het scherm na installeren van de glassline niet meer in het midden van het scherm, de letters gaan net iets te ver naar links van het scherm, waardoor ik de eerste letters niet kan lezen.
Wat kan ik hiertegen doen. (ik ben geheel nieuw in het dreambox verhaal) Bij voorbaat dank. Jurgen

Wat niet het tv beeld zelf of de skin? Lijkt me vreemd dat het aan de skin ligt want er wordt niks verschoven ofzo.

VU+ Ultimo 4K - DVB-C FBC - DVB-S FBC Tuners - VTI Image.

Dreambox 8000HD PVR - 2x DVB-C 2x DVB-S Tuners - OpenATV, Image.
Multi Focus Dish E85, 28,2E - 23,5E - 19,2E - 13E - 9E

Geplaatst:
Origineel bericht van: Happy2000
Origineel bericht van: Gompje
Super!

klein vraagje, bij jouw zie bij de opgenomen bestanden meer opties als: mappen, hernoemen etc.

ik heb deze niet met de originele image... mis is wat?

Dit zit ook niet in de originele image, ik heb dit zelf allemaal toegevoegd als je de GlassLine gaat gebruiken.

De opties zijn:
Bestanden direct verwijderen met de rode knop.
Bestanden een andere naam geven.
Bestanden verplaatsen naar een andere map, actie films, series enz
Bladeren door mappen.

Ik gebruik nu de GlassLine skin, maar de buttons zijn leeg. Welke plugin gebruik je die ik niet gebruik ?

Dank weer.

----------------

Dreambox 7025+; 2x DVB-C Caiway Digital; 1TB Linux NAS; open PLi 1.0

Dreambox 800HDse; DVB-C Caiway Digital HD; open pli 2.0 beta

Geplaatst:

Dit zit niet in een plugin.

Je moet de GlassLine-and-MovieList10.tar.gz dus met de movielist smile

Geplaatst:

duh.. gelukt dus... eek

----------------

Dreambox 7025+; 2x DVB-C Caiway Digital; 1TB Linux NAS; open PLi 1.0

Dreambox 800HDse; DVB-C Caiway Digital HD; open pli 2.0 beta

Geplaatst:

Bedankt Reinder,

Vraagje, zou het mogelijk zijn de kolom van timerlijst iets breder te maken zodat je als je op een regel staat ook alle informatie kunt zien, nu valt de tijd gedeeltelijk weg en moet je een regel naar boven of onderen om de volledige informatie te kunnen zien.

Laverda

Vu+ Solo2 met CIFS op QNAP NAS in woonkamer

Vu+ Solo2 met CIFS op QNAP NAS in slaapkamer

Geplaatst:

Dit komt eigelijk niet door mij maar er zit een foutje in de /usr/lib/enigma2/python/Components/TimerList.py

Ik heb dit even aangepast en nu moet het beter zijn.

Het bestand in de bijlage uitpakken en kopieeren naar de /usr/lib/enigma2/python/Components/ oude bestand overschrijven.

TimerList.zip

Geplaatst:

Ik vind de skin heel erg mooi maar ik laat hem er toch niet op staan. Ik vind het namelijk erg jammer dat er .py wijzigingen voor nodig zijn. Ik overschrijf niet graag de originele bestanden uit een image. Zeker niet als je die image ook nog online kunt updaten, want een update zou jouw skin (.py wijzigingen) dan weer kunnen overschrijven.

Waren die .py wijzigingen wel echt nodig? De image van ronaldd voorziet toch al in videovensters in de EPG en cam informatie in de infobalk? Wat heb je precies gewijzgigd, om deze Nemesis skin werkend te krijgen op de ronaldd image?

Kan jij als betatester niet gewoon in overleg met ronaldd een downloadbaar pakketje maken en aan ronaldd vragen of hij die (nodige) .py wijzigingen in zijn image kan verwerken, of beter nog gewoon de hele skin standaard in de ronaldd image als keuze skin.

Ron

Geplaatst:

Sommige py bestanden moesten wel aangepast worden omdat daar inderdaad de videovensters nog niet in zaten, 1 bestand was niet nodig maar deze wordt overgeschreven door het origineel (was namelijk vergeten deze te verwijderen).

De movieselection en movielist.py daar zijn ingrijpende wijzigingen in gemaakt als je de movielist anders wilt hebben.

Ook de skin.xml moest grotendeels gewijzigd worden voor de Ronald image, maar dit staat er verder los van.

Het risico bestaat inderdaad nu als Ronald een python update doet dat de skin niet meer werkt.

Ik had de skin nog niet klaar toen Ronald de image uitbracht, maar ik zal met hem overleggen als de skin ook in de volgende image komt.

Geplaatst:

Eindelijk zie ik de GlassLine versie, Mooi. Maarrr..... wink

Ik zal deze eerst eens uitproberen.

Bedankt smile

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen