tajvdz Geplaatst: 22 januari 2008 Geplaatst: 22 januari 2008 Hallo, Ik heb net Gemini 4.2 op mijn Dreambox 7000s gezet maar het lukt me niet om een zenderlijst erop te krijgen op de manier zoals ik het voorheen altijd deed. Ik gebruik DreamboxEdit en die geeft verder ook geen foutmelding. Krijg de melding dat de files succesvol zijn verzonden. Dan lukt het me niet om via Dreamboxedit te rebooten. Rebooten via de afstandsbediening lukt wel maar de zenderlijst zit er niet in. Heeft iemand hier een verklaring voor?
tajvdz Geplaatst: 22 januari 2008 Auteur Geplaatst: 22 januari 2008 niemand een antwoord want ik kan niet verder nu...
rienk Geplaatst: 22 januari 2008 Geplaatst: 22 januari 2008 kun je er geen settings in laden dan ? Rienk
Gast Cobus R Geplaatst: 22 januari 2008 Geplaatst: 22 januari 2008 Laat hem eerst eens zoeken en dan pas met dreambox edit de lijst erin pompen.
tajvdz Geplaatst: 22 januari 2008 Auteur Geplaatst: 22 januari 2008 nee ik kan er helemaal niets inkrijgen met dreamboxedit. Ik heb het altijd zo gedaan. Zou het kunnen dat ik nadat ik de image heb geflashed daarna een flash erase heb gedaan en daarna met instellen ben begonnen? Maar ik had gister nog een flash erase gedaan bij een oudere Gemini en toen ook met instellen begonnen en zenderlijst erin gezet. Nu gaat het dus niet meer.
Nobody2050 Geplaatst: 22 januari 2008 Geplaatst: 22 januari 2008 Heb je in de dreamboxeditor options wel aangegeven dat het om een sattelietreciever gaat en niet om een kabelreciever? Gretz Nobody2050 Greetz Nobody2050===================================================VU+ Duo2, ZGemma Star H2H, Ferguson Ariva 102Mini.
tajvdz Geplaatst: 22 januari 2008 Auteur Geplaatst: 22 januari 2008 ik heb nog nooit hoeven zoeken. na het flashen van een image stel ik eerst netwerk in en dan laad ik met dreamboxedit een zenderlijst
tajvdz Geplaatst: 22 januari 2008 Auteur Geplaatst: 22 januari 2008 ja hoor die instellingen staan goed want werken wel op een oudere Gemini
milili Geplaatst: 22 januari 2008 Geplaatst: 22 januari 2008 heb je al beeld op 1 transponder ? zodat je disq enz. goed staan?? dus doe ff een transponderscan en die opslaan, dan met dreambox edit erin pompen, heb je met flashen wel rekening gehouden in dreambox edit dat je wel weer een normaal paswoord hebt en niet een die je er zelf ingezet kunt hebben! succes Dm 7020 Dm800 HD Venton HD Haupage Skystar 2 en altijd online. Viasat 19.2, 23.5, 28.2 en 13.
tajvdz Geplaatst: 22 januari 2008 Auteur Geplaatst: 22 januari 2008 wachtwoord is aangepast ja. de bestanden worden ook gewoon naar de Dreambox verstuurd en dreambox edit geeft ook de melding dat het gelukt is. Ik denk dat het met Gemini 4.2 misgaat
Ome Merde Geplaatst: 22 januari 2008 Geplaatst: 22 januari 2008 doe eens een factory reset vanuit het menu. als je eerst de zaak insteld en ook de emu, zet die dan eens op CI en probeer het dan nog eens met DreamboxEdit. wel vreemd dit ... merDe deze ruimte is te huur
sjumpie Geplaatst: 22 januari 2008 Geplaatst: 22 januari 2008 herstart je box eens en maak dan je lijst erin wil ook weleens helpen
tajvdz Geplaatst: 22 januari 2008 Auteur Geplaatst: 22 januari 2008 nou ik heb de fabrieksinstellingen herstelt en daarna de cam gedownload. wat me trouwens wel opvalt is dat als ik alles heb ingesteld dat het beeld zwart is en dat die infobalk er niet af gaat. Als ik de zenderlijst heb geladen en daarna de dreambox heb gereboot dan blijft dat logo van Gemini op de achtergrond staan met die infobalk erover heen. De kanalenlijst is leeg alleen er staat bij Bouquets een map met Favourites (TV) als ik die map open dan staat er een lijst van 1 t/m 171 (removed service). Deze map is er trouwens ook als ik helemaal niets doe na de flash erase..
Vmax145 Geplaatst: 22 januari 2008 Geplaatst: 22 januari 2008 in dreamboxedit druk na dat je de lijst hebt geupload eens op reload settings on dreambox gr.Vmax Toshiba 42WL67Z lcd ,DM800 openPLI ,DM500+ openPLI, kaart huh waarvoor?, Archsat DJ70 x 7 lnb's x Vantage 8-1
tajvdz Geplaatst: 22 januari 2008 Auteur Geplaatst: 22 januari 2008 ja ik koos altijd de optie in dreamboxedit om te rebooten en dat werkte altijd maar nu niet meer. met de knop reload settings heb ik nog nooit succes gehad
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen