Martijntje Geplaatst: 26 januari 2008 Geplaatst: 26 januari 2008 Hallo, Ik zit in mijn 7025+ te zoeken naar het Disecq 1.1 protocol, maar ik kom het nergens tegen ? Ik gebruik een Wave met 12 Lnb,s vandaar. Klopt dit, of zoek ik niet goed ? Mischien komt het in een update ?
Henksat Geplaatst: 26 januari 2008 Geplaatst: 26 januari 2008 Origineel bericht van: Martijntje Klopt dit, of zoek ik niet goed ? Je zegt het, je zoekt niet goed. Zowel niet in het menu als op dit board, de settings zijn al diverse keren hier geplaatst.Configuratie 7025.doc Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
Martijntje Geplaatst: 26 januari 2008 Auteur Geplaatst: 26 januari 2008 Ik vertel maar de helft, wederom sorry. Ik heb een Uncommited switch, 4 ingangen, 1 uitgang, waar ik weer 4 Disecq schakelaars aan kan hangen voor 16 lnb,s. Nu ben ik al een tijdje bezig geweest om in het expert menu alle instellingen te proberen, maar het wil niet erg lukken. Ik ben bang dat ik er niet erg veel van snap, mischien is er iemand die hiermee al iets meer ervaring heeft ? Bedankt alvast !
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen