Happy2000 Geplaatst: 27 januari 2008 Geplaatst: 27 januari 2008 Met de oude image van Ronald kon je de mytest.py verander door even op de standby toets te drukken om de box in deepsleep te zetten, nu moet je 3 seconden de standby toets indrukken. Je kunt met de nieuwe image dit niet meer in de mytest.py veranderen maar dit staat nu in de /usr/share/enigma2/keymap.xml Je moet het volgende veranderen om het weer werkend te krijgen: Zoek naar: Code: <map context="GlobalActions"> <key id="KEY_VOLUMEUP" mapto="volumeUp" flags="mr" /> <key id="KEY_VOLUMEDOWN" mapto="volumeDown" flags="mr" /> <key id="KEY_MUTE" mapto="volumeMute" flags="mr" /> <key id="KEY_POWER" mapto="power_long" flags="l" /> <key id="KEY_POWER" mapto="power_down" flags="m" /> <key id="KEY_POWER" mapto="power_up" flags="b" /> <device name="dreambox front panel"> <key id="KEY_POWER" mapto="deepstandby" flags="l" /> </device> </map> En verander de volgende twee regels Code: <key id="KEY_POWER" mapto="power_long" flags="l" /> <key id="KEY_POWER" mapto="power_down" flags="m" /> Naar dit. Code: <key id="KEY_POWER" mapto="power_long" flags="m" /> <key id="KEY_POWER" mapto="power_down" flags="l" /> VU+ Ultimo 4K - DVB-C FBC - DVB-S FBC Tuners - VTI Image. Dreambox 8000HD PVR - 2x DVB-C 2x DVB-S Tuners - OpenATV, Image.Multi Focus Dish E85, 28,2E - 23,5E - 19,2E - 13E - 9E
azimuth Geplaatst: 27 januari 2008 Geplaatst: 27 januari 2008 Ik wijzigde vroeger ook altijd mytest.py. Ik heb dit nu geprobeerd, maar geen enkel resultaat tot gevolg. Is het voor alle images geschikt? Heb het bij Gemini geprobeerd, zou het ook nog bij LT kunnen proberen... VU+ ULTIMO PLI 4.0, Philips DSR 7141
Happy2000 Geplaatst: 27 januari 2008 Auteur Geplaatst: 27 januari 2008 Bij de Ronald image werkt dit goed, bij andere images heb ik het niet geprobeerd. VU+ Ultimo 4K - DVB-C FBC - DVB-S FBC Tuners - VTI Image. Dreambox 8000HD PVR - 2x DVB-C 2x DVB-S Tuners - OpenATV, Image.Multi Focus Dish E85, 28,2E - 23,5E - 19,2E - 13E - 9E
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen