OG-61 Geplaatst: 28 januari 2008 Geplaatst: 28 januari 2008 Sinds kort heb ik een probleempje met streamen.. Ik gebruik altijd de Web-X-Tv die je via de Webinterface kan vinden om op me pc de kanalen te bekijken. Dat ging altijd goed totdat ik de DB opnieuw heb laten flashen. Nou heb ik 3 Bouquets. Bij bouquet 1 doet alles het goed maar bij 2 en 3 heb ik alleen beeld en geen geluid. Dit geldt dus voor alle kanalen die erin zitten. Weten jullie mischien waar het aan kan liggen?
Gast Sjaaky Geplaatst: 28 januari 2008 Geplaatst: 28 januari 2008 Welk image gebruik je? Gebruik je zapstream of streamts? Noem een paar kanalen die het wel doen. Noem een paar kanalen die het niet doen.
OG-61 Geplaatst: 28 januari 2008 Auteur Geplaatst: 28 januari 2008 Gemini ? Geen idee eerlijk gezegt De bouquet die het wel doet is die van Digiturk dus bijv de kanalen Lig TV, ATV, CNN Turk, Moviemax etc. De 2 andere die het niet doen zijn de Nederlandse kanalen en turksat dus Ned 1, Ned 2, Veronica etc.
dAF2000 Geplaatst: 31 januari 2008 Geplaatst: 31 januari 2008 We zullen eerst je image moeten weten. PLi heeft bijvoorbeeld de betere zapstream en Gemini niet. Dat maakt nogal uit.
Gast Sjaaky Geplaatst: 31 januari 2008 Geplaatst: 31 januari 2008 Onder nieuwere images lijkt streamen steeds minder te gaan. Door zapstream te gebruiken los je de grootste problemen wel op.
OG-61 Geplaatst: 31 januari 2008 Auteur Geplaatst: 31 januari 2008 Citaat: We zullen eerst je image moeten weten Ik heb Gemini Citaat: Door zapstream te gebruiken los je de grootste problemen wel op. Hoe doe ik dat?
mobieltje Geplaatst: 2 februari 2008 Geplaatst: 2 februari 2008 Origineel bericht van: OG-61 Ik heb Gemini Hoe doe ik dat? Je antwoord was al gepost door dAF2000: Zapstream aan/uit zit alleen maar in de PLi images. Dus installeer PLI op je Box, Zapstream inschakelen.... klaar. Grts
OG-61 Geplaatst: 3 februari 2008 Auteur Geplaatst: 3 februari 2008 Ik wil graag Gemini blijven gebruiken.. Eerst werkte het ook goed waarom zou het nu niet goed kunnen werken
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen