Gast gerard0610 Geplaatst: 28 januari 2008 Geplaatst: 28 januari 2008 Hoe kan ik het MAC nummer van Dreambox (Enigma1) controleren met het opgedrukte nummer? Groet Gerard
Haakneus Geplaatst: 28 januari 2008 Geplaatst: 28 januari 2008 ik ken twee manieren: 1) even telnetten naar de box en dan: ifconfig -a het staat er nu ergens tussen op scherm, tusssen een boel andere informatie. 2) vanaf je pc: ping naar je dreambox daarna geeft het commando "arp -a" het mac adres van je dreambox. succes! VU+ Solo2. Tuner 1: Astra 23.5 Tuner 2: Astra 19.2+23,5+28,2+Hotbird
Ron Geplaatst: 28 januari 2008 Geplaatst: 28 januari 2008 En? Nu zijn wij allemaal nieuwsgierig wat de uitkomst is. Ron
Gast gerard0610 Geplaatst: 28 januari 2008 Geplaatst: 28 januari 2008 Hallo Toxic, Verschillende codes. Inderdaad is dit dus al het 5e bewijs dat het een Kloon betreft. oorspronkelijk bericht Nogmaals bedankt voor je hulp Gerard
Ron Geplaatst: 28 januari 2008 Geplaatst: 28 januari 2008 Aangifte doen tegen de verkoper voor oplichting en een origineel exemplaar eisen dan! Ron
Gast gerard0610 Geplaatst: 28 januari 2008 Geplaatst: 28 januari 2008 Hoi Toxic Dat is iets wat mijn kennis maar moet gaan doen. Voor mij houd het hier echt op hoor :-) Ik heb hem nu genoeg supported (=tijd). Het was dus veel meer als “even” een andere Image er op. Laat het alleen een waarschuwing zijn voor anderen. Daarom mijn link naar de kenmerken van een Kloon. Het volgende project is een film monteren. Daar kan ik meer creativiteit in stoppen :-) Daarna verder met ….. Dreambox 8000 (als hij ooit komt) of de Kathrein HD ontvanger of de ….. ???? Groet Gerard
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen