Ga naar inhoud

[7025S] ontvanger wil niet uitschakelen (Gemini 3.20)

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Gisteren mijn 7025 voorzien van gemini 3.20.

Kwam er gisteren avond achter dat ik hem niet meer op standby kan zetten, niet met de AB en ook niet met de schakelaar op de receiver.

weet niet of de nieuwe image de oorzaak kan zijn.

Geplaatst:

kan

probeer als test eens een ander image, bijv. Pli of Ronaldd en check of het probleem nog steeds daar is.

indien niet dan weet je zeker dat het aan het Gemini image heeft gelegen (wel vreemd, dan hadden er meer mensen last van moeten hebben) en als het niet aan het image ligt, dus bij genoemde images gebeurd het zelfde, dan weer melden aub smile

merDe

deze ruimte is te huur
Geplaatst:

in de expert settings kan je het gedrag van het 'lang indrukken' van de powerknop instellen. Bedoel je dat?

Geplaatst:

nee ik kan hem niet met de rode knop van AB uitzetten en ook niet met de schakelaar op de dreambox.

dit kun je toch niet in het menu aanpassen.???

Geplaatst:

Hallo tipje,

Ik heb vergelijkbare problemen, ik kan de reciever alleen met de knop op de reciever standby zetten maar bij het inschakelen komt er eerst een coldstart dus 2 min opstartscherm.

Ik heb meerdere Gemini versies geprobeert maar dat maakt niet uit. Ik heb wel het idee dat bij mij het probleem is onstaan nadat ik versie 3.2 geflashed heb. Dat lukte in eerste instantie niet maar pas nadat ik bij Dream-up de functie erase bad-sectors geactiveerd had.

Een vermoeden is dat er bij het flashen ook een nieuwe frontprocessor update gemaakt wordt als deze veroudert is, maar ik weet niet wat de exacte werking van de frontprocessor is, en of deze met de image upgedate wordt. Wie weet daar meer van?

Geplaatst:

Als je antwoorden op een vraag over Gemini wilt dan heb je denk ik meer kans op het IHAD forum.

Hier hebben de meesten denk ik Ronaldd of PLi in de box.

CanalDigitaal, blijf met je vingers van onze opnamemogelijkheden af!

Xtrend ET-9000, Samsung HD322HJ 320Gb, OpenPLi 2.1

Visiosat G4 Quadro, Astra 19.2, Hotbird 13.0, Astra 28.2, Astra 23.5

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen