yourlaur Geplaatst: 30 januari 2008 Geplaatst: 30 januari 2008 Bij het aanzetten van de ontvanger heb ik niet direct beeld, na een zenderwissel is dit wel het geval. Ik heb diverse versies (2.24 en 2.25) van gbox voor de DM7025 tevergeefs geprobeerd. Moet ik dit probleem misschien in het script gbox.cfg zoeken? yourlaur
Littlesat Geplaatst: 31 januari 2008 Geplaatst: 31 januari 2008 Misschien de juiste dccamd gebruiken?? Of in ieder geval dccamd opstarten na gbox. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
yourlaur Geplaatst: 31 januari 2008 Auteur Geplaatst: 31 januari 2008 Ga vanavond eens een andere dccamd proberen, alvast bedankt. yourlaur
Gast kamiel Geplaatst: 31 januari 2008 Geplaatst: 31 januari 2008 Bespaar je de moeite...het is een E2 probleem! Even zappen dus.... Greetz
cellie Geplaatst: 31 januari 2008 Geplaatst: 31 januari 2008 Je kunt ook je 7025 op BVN zetten en daarna rebooten, dan heb je (als de rest allemaal klopt) gelijk beeld. Assumption is the mother of all fuckups
yourlaur Geplaatst: 31 januari 2008 Auteur Geplaatst: 31 januari 2008 Denk dat Kamiel gelijk krijgt, heb van alles geprobeert maar helaas. Het probleem speelt als je timers gaat programmeren en achteraf blijkt dat alle gecodeerde opnamen zeer donker blijven. Ik geef de moed nog niet op, hobby nog even verder. Bij eventuele vorderingen maak ik jullie deelgenoot. yourlaur
yourlaur Geplaatst: 31 januari 2008 Auteur Geplaatst: 31 januari 2008 Het vreemde is dat direct na een reboot de gbox wel werkt op welke zender dan ook. Werk met multiboot, bij elke image waar gbox in staat bij mij werkt deze dus wel direct na een reboot, echter als ik de ontvanger uit zet en enkele minuten later aanzet niet. yourlaur
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen