Miro Geplaatst: 1 februari 2008 Auteur Geplaatst: 1 februari 2008 Hm.!! Fonts klein?? @Vali en @Porto net als @Nemesis gebruiken dezelefde als niet nog kleinere fonts of niet ?? GR Miro
likus Geplaatst: 1 februari 2008 Geplaatst: 1 februari 2008 Klein is in ieder geval heel stijlvol. Mooie skin! DB800 op OpenPLi 2.1 en DB8000 op OpenPLi 4.0 met DVB-S2 en DVB-TQnap NAS TS-210 Canal Digitaal & DigitenneWavefrontier T55 / Triax 88met Satconn 1/10 / 2x Spaun 411
Littlesat Geplaatst: 1 februari 2008 Geplaatst: 1 februari 2008 Jammer van deze skins dat ze niet gebruik maken van de c en e parameters, waarmee een skin NTSC compatible te maken zijn zonder er extra's voor nodig zijn... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Miro Geplaatst: 1 februari 2008 Auteur Geplaatst: 1 februari 2008 Bedankt, Ik ben pas begonnen, Ik heb alleen OSD background gemaakt (of niet ik heb 100 examples moet ik nog keuze maken) very heavy background +- 30 KB deze colors hebben jullie nog niet gezien ik ook niet een mooie background.Ik heb wel 100 examples gemaakt. Dus afwachten.Met deze colors moet ik rekening houden met alle skin elementen. Dreambox colors buffer is klein in DM7000/500
Miro Geplaatst: 1 februari 2008 Auteur Geplaatst: 1 februari 2008 Hehehe @Littlesat Dat zou leuk zijn als ik betaalde skinner ben en 24 uur skins kan maken. Alle teams willen skins hebben in alle formaten en diverse coderingen maar hoe veel tijd dat kost ?
Henksat Geplaatst: 1 februari 2008 Geplaatst: 1 februari 2008 Origineel bericht van: Miro Dat zou leuk zijn als ik betaalde skinner ben en 24 uur skins kan maken. Alle teams willen skins hebben in alle formaten en diverse coderingen maar hoe veel tijd dat kost ? Tsja, binnen ons PLi team is alles vrijwilligerswerk, de hobby dus. Je moest eens weten hoeveel tijd wij PLi leden in de hobby steken, daar sta je nog raar van op te kijken. Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
Miro Geplaatst: 1 februari 2008 Auteur Geplaatst: 1 februari 2008 Henk, Dat betwijfel ik niet. Ik heb wel eens aan images gewerkt met diverse teams dat is ook zo. Maar skins dat is tijd vreeter.
JohnO Geplaatst: 1 februari 2008 Geplaatst: 1 februari 2008 ik hoop dat die tweede e een typefoutje is.... Anders staat ons nog heel wat vastlopers te wachten in de future (lol) Groet, John 52,44 Noord 6,53 Oost Emmen Drenthe Nederland
JohnO Geplaatst: 1 februari 2008 Geplaatst: 1 februari 2008 of is het staan???? Groet, John 52,44 Noord 6,53 Oost Emmen Drenthe Nederland
Gast pieterg Geplaatst: 1 februari 2008 Geplaatst: 1 februari 2008 Origineel bericht van: Miro Alle teams willen skins hebben in alle formaten en diverse coderingen maar hoe veel tijd dat kost ? We weten maar al te goed hoeveel tijd dat kost, en we zijn ook erg blij als mensen mooie nieuwe skins maken. Maar de reden dat we altijd hameren op dat PAL/NTSC verhaal, is dat als je het vanaf het begin goed doet (werken met relatieve coordinaten, de OSD met 'e' een vaste afstand vanaf de onderkant van de framebuffer, en andere schermen zoveel mogelijk centreren met 'c'), je eigenlijk maar 1 versie hoeft te maken, die op zowel PAL als NTSC werkt. Een bestaande skin achteraf ombouwen van PAL naar NTSC of andersom, en dan beide versies bijhouden gaat uiteindelijk veel meer tijd kosten.
Gast henriesat Geplaatst: 1 februari 2008 Geplaatst: 1 februari 2008 Ik heb net de black matrix gedownload en erin gezet maar nu start mijn box (7000) niet meer door. En heb ik geen tv meer dus. Wat is het probleem en wat kan ik eraan doen?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen