Gast BRUUT-DREAM Geplaatst: 1 februari 2008 Geplaatst: 1 februari 2008 Origineel bericht van: pieterg We weten maar al te goed hoeveel tijd dat kost, en we zijn ook erg blij als mensen mooie nieuwe skins maken. PLI heeft toch Lite als Skinner?? , die die Travelblue skin ed had gemaakt ? of zit die niet meer in het PLI Team .
Gast jaja Geplaatst: 1 februari 2008 Geplaatst: 1 februari 2008 Origineel bericht van: henriesat Ik heb net de black matrix gedownload en erin gezet maar nu start mijn box (7000) niet meer door. En heb ik geen tv meer dus. Wat is het probleem en wat kan ik eraan doen? Ik denk dat je het laatste gedeelte van de skin verkeerd geplaatst hebt. Ik neem aan dat je een stick gebruikt, image verwijderen en opnieuw installeren.
Gast henriesat Geplaatst: 1 februari 2008 Geplaatst: 1 februari 2008 Nee heb het via FTP gedaan en nu kom ik nergens in omdat mijn box niet start.
Gast henriesat Geplaatst: 1 februari 2008 Geplaatst: 1 februari 2008 Ik heb hem via FTP in var/tuxbox/config/enigma/skins gezet en toen stond ie in mijn box. En heb hem toen geactiveerd zeg maar.
Gast jaja Geplaatst: 1 februari 2008 Geplaatst: 1 februari 2008 Dat is niet goed na enigma heb je nog fonts pictures en skins
Miro Geplaatst: 1 februari 2008 Auteur Geplaatst: 1 februari 2008 Origineel bericht van: pieterg Een bestaande skin achteraf ombouwen van PAL naar NTSC of andersom, en dan beide versies bijhouden gaat uiteindelijk veel meer tijd kosten. Dat is ook zo,maar ik heb mijn standard skin file en ik kan alle formaten niet testen op mijn hobby TV. Wat moet ik zegen voor skin codering van verschillende teams De ene doet dit ander doet weer héél wat anders. Ik weet voor competitie tussen teams en geheimhouding omtrent programmering e.n.z Ik heb al te vaak gevraagd voor hulp bij conversie van skins van een naar andere image maar .... Maar goed wij gaan door met onze hobby. Ik wens jou en helle team veel succes met ontwikkelen van images en dat werk mag zeker gewaardeerd worden. Gr Miro sorry als ik fouten heb gemaakt in mijn Nederlands schrijven.
Gast henriesat Geplaatst: 1 februari 2008 Geplaatst: 1 februari 2008 Ja klopt. Heb ik toch ook gedaan? Als laatste in skins gezet.
Gast pieterg Geplaatst: 1 februari 2008 Geplaatst: 1 februari 2008 Origineel bericht van: Miro Wat moet ik zegen voor skin codering van verschillende teams De ene doet dit ander doet weer héél wat anders. Ik weet voor competitie tussen teams en geheimhouding omtrent programmering e.n.z Ik heb al te vaak gevraagd voor hulp bij conversie van skins van een naar andere image maar .... de dingen die wij (PLi team) toegevoegd hebben om het hele PAL/NTSC verhaal makkelijker te maken, zoals de 'c' en 'e' in de skin coordinaten, hebben we allemaal op tuxbox gecommit. Maar helaas zijn er ook zaken die door de tuxbox community niet geaccepteerd zullen worden, en daardoor niet tot standaard gemaakt kunnen worden. Er zullen daardoor verschillen blijven tussen de verschillende images, daar heb je gelijk in. Wat betreft het geschikt maken van je skins voor zowel PAL als NTSC, daar willen we je best mee helpen.
Gast satpiet 200 Geplaatst: 1 februari 2008 Geplaatst: 1 februari 2008 net ingezet even weer wennen maar ziet er best goed uit menu geeft onder geen tex ? bv radio wat wel gaaf vet is blauwe knop drukken met dat zwarte kaderlijn net een spiegel in de plasma mooi man
Gast fixit Geplaatst: 2 februari 2008 Geplaatst: 2 februari 2008 Kan iemand DreamBoxskinstudio online zetten ? Kon niet vinden via google. Thanks.
Yoran Geplaatst: 2 februari 2008 Geplaatst: 2 februari 2008 Zoek eens op dreambox skinstudio. My DM7025 is MiLo-powered
Gast jaja Geplaatst: 2 februari 2008 Geplaatst: 2 februari 2008 Origineel bericht van: jaja Origineel bericht van: Littlesat Jammer dat er in deze skins nog geen gebruik gemaakt is van de miniskin optie... Zodat je bij een standaard zip alleen standaard info ziet... In de X-line skin kun je bij osd. instellingen mini zap instellen. Dan krijg je een kleine skin zeg maar 3 regels. Hier de miniskin zie bijlage
Gast fixit Geplaatst: 2 februari 2008 Geplaatst: 2 februari 2008 Echt gedaan, maar allemaal vage sites en bij sjercom klopt de downloadlink niet meer. Gaat em echt niet vinden sry. Heeft iemand hem beschikbaar ? Greetz
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen