Gast WalterN Geplaatst: 31 januari 2008 Geplaatst: 31 januari 2008 Sinds de vorige update van Ronaldd (en enigma etc.) kan ik niet meer opnemen van Net5 (tuner als er al een opname loopt op rtl4 (tuner A). Vreemd genoeg kan het andersom wel - dus eerst Net5 (tuner A) opname starten en daarna RTL4 (tuner . Ik had gehoopt dat met de update van de laatste Ronaldd (etc.) dit voorbij zou zijn, maar helaas. Ik heb de Tuners ook al omgewisseld, maar het effect blijft hetzelfde. Heeft iemand anders dit probleem ook? Groet, Walter -- DM7025 2x DVB-C - 400Gb HD Ronaldd (laatste update) glassline incl. Happy2000 movielist - daarvoor had ik ook Ronaldd met de Happy-uitbreiding
caveman Geplaatst: 31 januari 2008 Geplaatst: 31 januari 2008 Zijn je tunerinstellingen wel in orde? DM8000, DM500HD Loewe Xelos, Samsung LED, WD My Book T55 4x Alps Quad
Gast WalterN Geplaatst: 31 januari 2008 Geplaatst: 31 januari 2008 De instellingen van beide tuners zijn gelijk (maar zal het vanavond nog eens nauwkeurig nakijken). Het probleem doet zich overigens ook voor bij pictur-in-picture.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen