ArsLP Geplaatst: 31 januari 2008 Geplaatst: 31 januari 2008 Hallo allemaal, Ik heb sinds gisteren de nieuwe X-Line skin op mijn Dreambox 7020 staan. Hulde aan de makers. Alleen......? ik vind de "info balk" (de balk die je ziet tijdens het zappen) een beetje hoog in het beeld staan, ik heb nog een ouderwets 4:3 beeldformaat. Wie kan me zeggen met welke regel ik dit kan aanpassen in de xline_iolite.esml, zodat deze balk wat verder onderin het beeld komt te staan? Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Leo.
Gast satpiet 200 Geplaatst: 31 januari 2008 Geplaatst: 31 januari 2008 hier het zelfde hoe krijg in signaal weg en sat positie erg hinderlijk al die info
Gast jaja Geplaatst: 31 januari 2008 Geplaatst: 31 januari 2008 Volgens mij moet je dit doen bij eZapMain position. Op pagina 2 van deze site staat er ook iets over te lezen bij MX WG basic skin.
Gast jaja Geplaatst: 31 januari 2008 Geplaatst: 31 januari 2008 Origineel bericht van: satpiet 200 hier het zelfde hoe krijg in signaal weg en sat positie erg hinderlijk al die info Dit kun je doen bij gebruikers interface instellingen/osd instellingen. Daar kun je van alles instellen bijv. lite skin. Je zult dat zelf uit moeten proberen. Je kunt dit naar je eigen smaak instellen.
Gast satpiet 200 Geplaatst: 31 januari 2008 Geplaatst: 31 januari 2008 ja klopt maar niet met de x-line werk niets bij gebruikers instellingen, any way zo meteen kom de vrouw thuis dan kan ik op zeker weer de skin Gnome weer aandoen
Gast jaja Geplaatst: 31 januari 2008 Geplaatst: 31 januari 2008 Ook bij de X-line skin werken de osd instellingen. Bij mij in ieder geval wel. Je kunt in ieder geval lite skin gebruiken.
ArsLP Geplaatst: 31 januari 2008 Auteur Geplaatst: 31 januari 2008 Werkt hier ook prima,deze skin. Maar ik ben nog druk doende om de infobalk naar beneden te krijgen. Met vriendelijke groet, Leo.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen